• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • tinaaaaaa

Elothiel: oki vad tråkig när det är så dött..

• lönnemåla

Mormor: Var berdd på att det kan vara mycket folk på onsdag, jag upplevde det som om det var mer folk på onsdagen än det var på tisdagen. När vi körde vid 10-tiden var den nedre parkeringen redan full medans på tisdagen var nog aldrig den parkeringen full.....
    Kolla fyndlådan och fyndställen där gör du stora klipp!!!!

• Föneböna

godmorgon!!
    är så avis på er som ska till ullared...
    vill också dit..

villken natt... ja tropisk värme sa dom på radion att det skulle bli... och det blev det..
    och lite sömn vart det.

å i kväll får vi vårat första besök uppifrån(sedan vi flyttade ner förra året) av min syrra!!!
    ska bli roligt att visa vårat nya hem(som igentligen inte är så nytt längre!)

• tinaaaaaa

Föneböna; Vad roligt med besök=) Jo det har varit varmt inatt..

• Föneböna

happ då har man haft ett litet utbrått...
    sambon kom hem och sa att han skulle träna i kväll... när vi får besök..
    ioförsej talade han först och tänkte sen, men jag är inte att leka med i denna värme.. så han ändrade sej.. kanske för att få mej lite lugn..!
    jäkla karar..

• Karlskronamammut

Liten utskällning kan de ha.

Jag längtar tillbaka till långö.. va så skönt i vattnet, varmt men ändå svalare än i luften.
    Skulle inte tro att fredagskväll är så lugnt på långö bara..

• Karlskronamammut

I dag har sambon sista dan. Sen har vi några veckor ihop.
    Synd att jag ska jobba 3 av de helgerna... fast det är ju bara halva dagar så... I höst går han ner till 75% så då får vi ha honom hemma lite mer.

• Annione

Åhhh.... Måste klaga lite. Har så tråkigt! Sambon är utslagen på soffan, feberfrossa och snorar. Inte så social alls. Å så är det ju skitvarmt som vi alla har märkt. Så trist att det inte finns något större shoppincenter här. Är lite bortskämd med att komma från Örebro där är både IKEA och ett större shoppingcenter väldigt nära. Å så har sambon förbjudit bebben att komma ut nu när han är sjuk så det lär väl inte hända förrens på utsatt tid
    Inget spännande alls att göra med andra ord... Jaja. Behövde bara gnälla lite Ha det skönt!

• tinaaaaaa

Annione : jag sitter med hemma, har jätte tråkigt.. men men, ska snart göra mig i ordning och sen hämta sambon..

Annas vad hittar ni på?

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3