• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Annione

Nattinatt jordgubben, är avis på din sovrumstemp...

• tinaaaaaa

Hej på er alla, eller godkväll passar nog bättre.

Vi har haft det jätte bra, lite jobbigt och stanna så många gånger bara för att bebisen sparkar på min blåsa.. Vi hittade massor fint både till oss och bebisen Stugan som vi bodde i var super fin. Och inte heller var det så mycket flk jag trodde det skulle vara, alltid bra.

Om namnen där, vi har pratat om vilka vi kan tänka oss, men det kanske inte alls passar, det får vi se.

Någon som har förlossningsskräck eller är rädd?
    JAg har inte hunnit tänka så mycket på det, fören idag när min sambo slängde ut sig att jag inte kommer klara det för det gör ju ont bara man petar på mig. Blev riktigt lessen när han sa så.. Skriva av mig lite bara.. nu ska jag sova... Jobba i morgon..

• Annione

Mormor: Din sambo kommer troligen ha en helt annan bild av dig efter förlossningen! Med tanke på smärttålighet.
    Bli inte ledsen tjejen. Se dig honom framför dig: Ok? Du ser honom?
    Nu skiter han ut en vattenmelon! fundera på hans smärttålighet i samband med denna bild! Kram!

• mira

mormorvädervax: så dumt sagt av din sambo.

vet du jag är extremt smärtskänslig. bara avskyr tandläkaren och allt som gör ont. och det gjorde vidrigt ont att föda - ändå så gjorde jag det med bara varma bad och lustgas. och min sambo efteråt var riktigt imponerad för han trodde aldrig att jag skulle fixa det så bra.

• tinaaaaaa

Annione och mira: Jo men sen trött gravid och kännslig känns det ännu mera. Tror inte att det blir några problem, aldrig varit rädd innan för förlossningen.. Jo jag är med exstremt smärt kännslig.. Han skulle klämma en finne på min rygg och jag skrek till sen ville jag inte mera för det gjorde så ont. Men vad får jag ut av det? Inte en bebis i alla fall...

• Jordgubben06

mormor:Tror inte din sambo är så smärttålig heller med tanke på att många killar blir vääääldigt sjuka när dom är dåliga oavsett hur mycket eller ej!
    Håller mer Annione,fråga honom om han vill prova att skita ut en vattenmelon!haha....

• Bibabba

Tate: kul kommentar om glidlakan, men som Annione skrev är det inte så upphetsande. Dock en mkt bra uppfinning för folk med otympliga gravidkroppar och foglossning (fast det är ju mest rörelsehindrade som använder).

• Småtokig

God morgon tjejer..

har en liten fråga till er..

Det är så att jag den senaste veckan har fått mensvärk (känns det som) till och från.. Jag gick in i V16 idag, är rädd att det är något som är fel.. Har ni någon aning om vad det kan vara..

• tinaaaaaa

Godmorgon

Jordgubben06 : hehe jo jag får göra det... *fniss* Men är nog bättre idag, vi var trötta efter resan igår så va inte meningen att han sa så sa han innan han gick till jobbet.

Nehä... vad ska ni hitta på för roligt idag? och tråkigt? Jobba som mig kanske. Fast idag slutar jag vid tre redan. såååå skönt

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3