• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Jordgubben06

Mormor: Ha det bra imorgon och gå och lägg dig nu så du är pigg o utvilad för en dag i shoppingensmekka!!

• Stumpan82

Mormor ja men man planerar namn och så och när barnet äl kommer ut så kanske det inte just är en "rut", sen vill vi vara hemlighets fulla..Hoppas att du shoppar på bra idag

• Annione

Hej på er! Jo det var ju lite lurigt med vattnet. Tur att de inte gick ut med det redan i fredags... Då hade jag nog fått hormonbryt när de sen meddelar att det var fel med proverna... Tänk att koka vatten en hel helg i onödan!

Vi kör oxå med hemliga namn, precis som du Stumpan har vi sagt att det är ju trist om det ploppar ut en Anton om man har varit helt inne på Ramus Vi får väl se vad det blir. Har väl inte alltför många dagar kvar nu. Typ 10 kanske...

Idag är sambon rätt pigg, själv har jag ont i halsen och känner mig skruttig. Skitkul. Jaja. Får väl hålla mig till att slappa. Idag klarar sambon att fixa maten.

Hoppas ni mår fint!/A

• Stumpan82

Nä nu ska jag gå ut och sola magen lite och njuta av en bra bok,har massor att göra men orkar inte för ryggen värker så

• Annione

Stumpan: Jo jag ska... Lite feber oxå. Skit skit... Det som stör mig mest är att jag har hört att bebisen kan vänta med att titta ut om mamman är sjuk. Inte precis vad jag önskar... Vill ju ha min lilla bebbelur på utsatt datum ju

• Jordgubben06

Annione: Inte bli sjuk nu!!! Men då får ju du bli ompysslad några dagar ganska skönt och så har man ro att vila!

• Annione

Stumpan: Jo jag hoppas ju att det är tillfälligt, men sambon var ju sjuk över en vecka med feber...

Jordgubben: Jo men du vet hur det är med männen, man måste iallafall förklara hur man blir ompysslad och det är ju nästan lika jobbigt som att bli ompysslad

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3