• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Bibabba

Dessutom satt jag vid ett bord med folk jag aldig sett förut, men som kände varandra och därför mest pratade med varandra.

• Stumpan82

Blekingetösen
    Då är det ju svärmor du ska vara arg på  som sa att du kunde äta maten. Förstår hur det är att hamna med folk man inte känner.....Vad sa sambon när du åkte hem då?

• tvärtom

blekingetösen: fy va trist! inte så smart tänkt av din man och hans familj. vad skall du trösta dig med ikväll då?

• Bibabba

Jag är arg både på maken som inte kollade menyn trots att jag bad honom och på svärmor som jag blir arg på nästan varje gång jag träffar henne....
    Har ingen aning om vad jag ska trösta mig med. Biobesök kanske så jag inte är hemma när han ringer/kommer hem. Kunde va ett bra straff

• Stumpan82

Blekingetösen ja det förstås, det borde han väl förstå att du inte kan äta lax eller inte kan. Men jag tycker det var dålig stil av han att stanna kvar. Tycker han gott kunde åkt hem med dig och innan ni kom hem fixat något som du kunde äta...

• Bibabba

På sätt o vis har du rätt, men jag sa at han kunde stanna, korkat egentligen. Värst är dock att hans familj ska sova över här i stan o komma till oss och äta frukost imorgon. Har inte lust att träffa dem.

• Stumpan82

Blekingetösen kliv inte upp när dom ska äta frukost hos er. Säg att du mår dåligt och vill hellre ligga kvar i sängen för det vore ju otrevlig att "kräkas" vid bordet när dom är där. Så kan din make komma in med frukosten på sängen

• Bibabba

nästa problem med hans sjuka familj är att de inte äter frukost som vanligt folk, utan äter brunch vid 12-tiden typ. Så då kan jag ju ha hunnit hemifrån innan dess.....

• Bibabba

dessutom är de dyra i drift eftersom de äter tokmycke. Man måste alltid åka o handla när de vatt här, för all frukostmat tar slut

• Stumpan82

ja det är ju ännu bättre. Du får åka och shoppa lite under den tiden...

Själv har jag en ensam lördag kväll, sambon har jour så han fick åka dit och imorgon & måndag ska han jobba 12 timmars pass....

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3