• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Annione

stumpan: Jag klipper mig på Salong M. På kungsgatan. Jag tycker att han är toppen!

Eio: det känns rätt ok när man gör ingenting Men ryggen är det värsta

• Föneböna

godmorgon brudar!!!

igår gjorde jag nått jag inte skulle ha gjort...... jag tittade på förlossnings bilder via nätet.. härregud va hemskt det såg ut...
    fast jag har inte förlossningsskräck, men skulle antagligen kunna få om jag hade fortsatt titta på dom bilderna...
    förr hade jag inte brytt mej på det viset utan tyckt det va intressant, men nu när man i oktober/november kommer ligga/stå/sitta så där så käns det ju lite pirrigt!!!!

i dag ska jag i allafall på mödra och mäta magen för första gången! och sedan ska jag till älsklingens jobb och mysa ner mej i en soffa och läsa min favvis bok!

• Elothiel

Jag var på Il Divo sist, det är några av frisörerna från klippstugan som är där. Jag har klippt mig på klippstugan under många år förut och fick en tid på Il Divo sist. Trevliga och duktiga frisörer, de har även ofta studerande frisörer som är lite billigare

• Stumpan82

Elothiel är det svårt att få tid där...Är akutbehov av att klippa mig. Har inte klippt mig sedan i januari och då var jag hemmaplan jag klippte mig.. Vill ju känna mig fin innan bebisen kommer

• Elothiel

Man brukar kunna få en tid ganska snabbt, under samma eller kommande vecka. Så länge det inte är student eller några andra storevent på g

Förresten någon av er som har en liten buse till bebis som ligger och sparkar på mammas kissblåsa hela tiden? Hållerpå att bli tokig, springer på toa en gång i halvtimmen för tillfället och får knappt sova :(

• Stumpan82

Elothiel känner igen det där med liten buse...våran lill* väckte mig i morse kl 6 för att busa runt och sparka på kissblåsan

• StoltMama

Nej, den ser lite fööööör tom ut hehe

Ingen vågar väl sätta sig på hennes stol. Kollar ofta in då jag kör förbi den!

• Jordgubben06

Har idag varit på Mio möbler i Listerby och köpt frigolitfyllning till ammningskudde, äntligen hittade jag det!!
    240:- för en påse som ska räcka till en saccosäck till vuxen se den räcker nog till ammningskudden och ev till barbapappa kudden jag tänkt göra till bebis!
    Om det blir över talar jag om det sen om det är någon som är intresserad.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3