• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Bibabba

Annione: det låter mkt lockande, ska skicka ett SMS till Mathias o se vad han har fö åsikt i frågan - om det nu spelar någon roll med tanke på det som hänt idag, nåt roligt måste väl jag få ha?

• Bibabba

messade maken, han skulle visst ringa om en stund. Ska samla ihop till lite tårar kanske?

• tvärtom

IKEA! gud så underbart! I löv it!

mira: ja, vi har flyttat och haft oss. but now I'm back! *s*
    ja, jag skall inte gå för carolas skull. men BOW är kul att lyssna på. fast det var ingen dum idé...hum..kankse skulle be henne hålla förbön för mig med *asg* du skall inte med och lyssna?

• Karlskronamammut

ha ha ja vill höra Carola ha förbön för alexander & tvärtom. Ni kanske kan bli ett par?
    Att hon bara orkar..

• Karlskronamammut

suck, kan nog inte vila från packandet mer nu, inte nu när jag satt igång sambon.
    Undra om inte Jonah vill ha mat snart?? (blä för packning)

• mira

bor i ronneby - så lite svårt att hinna. annars hade det väl inte varit en dum idé. hade varit roligare än att fixa färdigt tvätten här.

• tvärtom

jonah: nä, honom vill jag inte ha. duger med en karl här hemma. som f.ö ligger och snarkar på sängen. kan inte bestämma mig om jag skall väcka honom innan jag går eller låta honom sova...?

• mira

äh inte behöver ni förbön... snarare Carola som behöver det så hon blir lite tolerantare.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3