• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Jordgubben06

Blekingetösen:jag tycker oxå att du ska åka till IKEA imorgon och hade det varit jag hade ja inte ringt och frågat möjligtvis hade han fått reda på imorgon fm vad mina planer hade varit,jag kan vara väldigt tjurig om det är på det viset.
    Kan säga att din kille är präktigt dum både mot dig och sig själv.

• Bibabba

jordgubben: ja han ligger inte direkt på + hos mig nu.... Tur det är ett tag till Pyret ska födas, så han hinner bättra sig...

• Jordgubben06

Blekingetösen: Fattar inte att han vill och vågar jävlas med en gravid kvinna och din svärmor sen hon borde veta bättre än att göra dig upprörd!!

• tinaaaaaa

Blekingetösen: Vad jobbigt, jo tycker du ska åka iväg i morgon, och inte vara hemma när sambons släckt kommer..
    Jag hade gärna följt med till IKEA men ska jobba imorgon...

fy 17 vad ni har skrivit idag... 6 sidor

Nu ska jag krypa ner och kolla på en film.. Mår ås himla illa idag, och har gjort det hela dagen...

Jo får tänka som ni om förlossningen.. Men nu när jag är på bättre humör så går det bättre.. Och varför skulle inte jag klara av att föda barn...

• tvärtom

halloj tjejer
    kan ju säga att jag är glad att glassiären finns. annars hade mitt besök i stan varit helt bortkastat. bwo hade börjar spela tidigare än utsatt! hallå! så gör man ju inte. så jag hann bara höra två låtar. sen köpte jag glass och pratade med ett jättettrevligt par i glasskön. sen stod vi och tänkte lyssna lite på carola. jag var ju tvungen att få min förbön men hon skulle visst inte börja förrän nio. så jag åkte hem och då hade sambon just gjort pizza. massa gott.

blir det ikea för någon imorgon då? *s*

sussa sött!

• mira

har iofs för mig jag sett kl 19 för bwo nånstans... och hon skulle väl börja 19.30. fast hon gör väl lite som hon vill kanske... hon var nog tvungen att vänta så länge så alla homobaciller försvann från scen innan hon ville gå upp där.

• tvärtom

det står 1930 på alla afficher i stan... men men, jag fick ju glass! dumleglassen är sååå god!
    och zach hade gjort så god pizza. jag har tur som har en karl som kan laga mat

• mira

undras om man kan bli anmäld för att man driver med carola... eller av någon som inte förstår smileyn... här på FL vet man aldrig.

• mira

dumleglassen... min favorit med ju. brukar även äta själva dumleglasspinnen också. hemgjord pizza är inte dumt det heller.

• tvärtom

dumlen och romrussinen.... och så gott! zach hade ju berättat om detta underbara glasställe innan vi flyttade ner, men jag trodde inte honom. det var ju för bra för att vara sant trodde jag. tur att han hade rätt

äh, carolafansen får tåla lite skämt. deras idol gör ju tydligen inte det *asg*

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3