• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Bibabba

Amiralen här har öppet, men Lindex har ju inga mammakläder som passar min smak och storlek

• mira

bwo möjligen, men carola lockar inte så mkt. det roliga är att bwo och carola uppträder på samma scen... ska hon ha förbön för alexander bard då.

semester ska bli skönt - ledig i fem veckor nu (en vecka är föräldraledighet). och inget planerat alls än. fast sambon jobbar denna och nästa helg också.

• Annione

Tvärtom: En v till bf!

Amiralen är öppen på söndagar Värsta shoppingmeckat ju!

Blekingetösen: Glass har jag redan försökt med, men vi kan prova det igen Du får göra vad du vill Men tänkte att det var ett bra skäl till att åka hemifrån. -Jo det är en tjej som vill att jag ska locka ut hennes bebbe.

• Bibabba

stumpan; ingen dum idé faktisk. ska fundera seriöst på det.

• mira

är så ikea-sugen nu... var alldeles för länge sedan man var där. vill ha nytt porslin - för lite kvar av det gamla... eller iofs tillräckligt men jag är trött på det. vill ha större bil och/eller dragkrok så man kan handla lite stora saker med utan att ruinera sig på frakten.

• Annione

Blekingetösen: Hade jag vågat hade jag mycket gärna åkt till IKEA med dig imorgon! Hm lockande tanke iof... När åker vi?

• Bibabba

Annione: IKEA har ju gott om sängar om det skulle bli akut, ska jag be min granne som är barnmorska följa med oxå?

• Annione

Blekingetösen: Ja för tusan! Sambon har precis sagt att han vågar låta mig åka!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3