• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • kaiija

läsk o sånt är inte bra,men mineralvetten ska tydligen vara annorlunda,funkar på mig iallafall,o visst är halsbrännan jobbig,fick sitta uppe flera timmar i natt för så fort jag la mig ner så blev det tusen gånger värre,(hade inget loka hemma) o ingen mjölk som jag tar i andra hand

hoppas du frisknar till från magsjukan och slipper halsbrännan!

• Karlskronamammut

hoppar in i halsbränna-debatten.
    Bubbliga drycker är inte bra för hasont i vanliga fall, om man har magkatarr å så, men när man är gravid funkar bubbelvatten som mirakelvatten. (min åsikt)
    Så det kan det vara värt att prova.

kaiija oh då är det nära nu, mysigt, nu måste jag nog springa in å snusa på min stora bebbe.

• Bibabba

Tack för alla tips kring halsbränna. Har startat en ny tråd för just detta ämne, så ni slipper höra mitt klagande.
    Vet inte hur jag ska kunna hålla reda på alla trådar jag skriver i bara......

• Karlskronamammut

ha ha tur att det finns "mina favoriter"..
    fast jag har lugnat mig, har inte så många trådar kvar. rätt skönt.

TAck, jag kommer å låna era datorer sen.

Jonah kravlar omkring, vet inte hur, han kan inte kasa fråt, bara bakåt, (när han försöker ta sig fram) men när man inte ser, DÅ är han flera meter åt fel håll ibland.

Nu blev det ledset!
    bye

• Bibabba

Jonah kanske tror han är en kräfta, de går ju bakåt! HÅll koll på honom nu i fisketider
    Kommer ni på fikaträffen hos Lönnemåla så jag får se honom där, är nyfiken.

• vera79

Jag hade också halsbränna mest i slutet av graviditeten främst när jag skulle sova. Men det har försvunnit helt nu, har sovit alla nätter sen gossegullenutten (hihi) tittade ut. Så det finns hopp, tjejer!

• Jordgubben06

Jag hade oxå halsbränna lite till och från under sista tiden av graviditeten jag tog Gaviscon tyckte att det var suveränt tycker inte att man ska plåga sig mer än man behöver.

TACK för alla grattis!

• eio

stumpan - Häftigt att bebben är fixerad!!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3