• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • tinaaaaaa

oj här var det ganska dött idag? vad hittar alla på?

• Bibabba

Mormor: Tack för omtanken, magsjukan är borta nu men det blev lunch på stan idag o bakpotatisen var slut så jag tog grekisk sallad. En liten risk att må dåligt igen, men hittils är det bra.
    Har shoppat lite söta bebisgrejer oxå, och kollat storlekar o priser på kuddar o täcken så jag kan sy billigare själv
    Såg en grön pyjamas på HM som det stod little frog på och tänkte på Fönebönas bebbe som kallas för grodan.

• vera79

Blekingetösen: hjärtljuden på min låg mellan 140 och 150, utom sista som var nåt på 130. En tjej enligt skrock, men det var en pojk! Hade mkt halsbränna. Ingen pigmentrand från naveln, vissa säger att får man rand så blir det pojk. Däremot har jag fått fjuniga hår på magen så jag trodde att det kunde vara en pojk. Ska dra bort de håren en och en..hoppas de inte återkommer.

• vera79

Idag är Theo 1 vecka gammal! Det"firade" vi med att åka till ikea, jag Theo och min syster. Gick jättebra, han sov hela vägen fram till jag väckte honom efter lunch för amning. Därefter bar jag honom såhan fick kolla på sakerna oxå Sen somnade han snällt i bilstolen och sov hela vägen hem. Bättre kunde det knappast gått!

• vera79

Badbaljorna var såklart slut på IKEA, men hittade en på ÖB istället.

• Karlskronamammut

ylle - nog ingen mening direkt.. å vill du ha ngt sånt så tro jag det finns där på plats. (inte säker)

• Stumpan82

Vera79 Oj vad tiden går fort.... vilken tur att han var snäll på IKEA

Blekingetösen Ska försöka att tips Föneböna om frog pyjamasen. Det är alltid kul att shoppa

Här tror jag minsann att bebisen borrar ännu mer känns så iallafall. Idag har jag varit duktig. Struckit alla bebis kläder och lagt iordning,fixat iordning skötbordet och sen försökt att ta upp lite mer saker ur kartongerna som är kvar i vardagsrummet och lilla rummet. Känner mig helt slut av detta väder, vart svalt när det regnade men nu är det kladdigt igen

• Föneböna

ååå en littlefrog pyamas!!
    ja den låter intressant!
    jag försöker hålla mej att köpa för mycket saker innan "grodisen" kommer, men det är ju så svårt.

såg så fina tjejbebis kläder igår när vi var i karlshamn en sveng.. då önskade jag för ett ögonblick att jag visste vad "grodan" hade för kön.. visste jag att det var en liten flicka, så skulle jag ha handlat loss ordentligt igår!!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3