• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • eio

Grattis till jordgubben och marmelade!!!! Oj, vad det ploppat ut bebbar nu!! Så häftigt

Och oj, vad långt upp på listan man hamnat helt plötsligt *s*

mormor - Ska oxå in till stan en sväng idag. Måste upp på jobbet och plocka ihop alla mina saker...kommer ju inte tillbaka dit på ett tag nu och om maken tillåter ( får helst inte gå mer än 100 meter för honom, han är orolig för att bebben ska komma ) ska jag in på H&M en sväng också och köpa nån mer pyjamas i stl 50.

• vera79

Vad stora alla kläder är till lillkillen. 50/56 är för långt eller stort. Skulle köpt något i bara 50, nu hittar jag inget så jag får tvätta hela tiden. Sen blir han så varm med, så det är shorts och kortärmsbody som gäller.
    Ska snart ner till stan, massor av ärenden.

Första dygnet hemma har gått bra!

• zillah

Såg att Coop i Karlskrona har badbaljor. Tror de kostade 99 kr.

• eio

vera - Härligt att höra att allt är fint. Krama sötnosen från mig!!

• Jordgubben06

vera: Vi köpte på Karlssons och så köpte vi en slang som var smal som man kan ha som hävert för att få ut vattnet nu när vi inte kan lyfta själva!
    Hoppas det gick bra igår när ni kom hem,Josefina sov som bara den så jag fick väcka henne för att hon skulle få mat.
    Annars är allt bra!

• eio

jordgubben - Vad härligt det låter!! Skickar en liten kram till Josefina med!!

• tinaaaaaa

eio: Jo massor med söta pyjamasar

ska åka till stan en sväng nu

• Föneböna

god morgon...(vet att det är lite sent att säga så.. men jag vaknade för en timme sedan)

vad mysigt att så många fått bebisar! jag längtar ännumer efter min sprattelgroda i magen efter denna bebis bomb!

vad krongligt det är att ha hund... har varit så sugen att åka på inhandlarresa nånstans. men hundarna kan ju inte vara själva en hel dag.. jaja, det är ju tur att dom är söta och underbara i mellanåt !

nu var det dagar sedan jag kunde sova en hel natt.. jag blir ju så jäkla grinig om jag inte sover, så snacka om att jag har måsta ansträngt mej för att vara snäll...

hoppas alla får en bra dag!

• Stumpan82

Nu tjejer har jag varit hos barnmorskan

Bebisen är helt fixerad, hjärtljud 135 och allt var kanon

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3