• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Ylle

nån som vet om rödebybadet är nåt att ha? finns det barnpool?

• Karlskronamammut

Rödebybadet är toppen! Jepp det finns barnpool, där har Jonah badat många gånger.
    Kostar lite pengar men jag tycker det är värt det, finns kiosk om man glömt ngt. (alltid)
    jobbar du i kommunen, abb, ericsson, så får du rabbat när du går in, finns säkert fler arb.platser som har det.

• Karlskronamammut

Jag borde packa men jag sitter här istället. fast nu ska jag nog kika lite på friidrotten, det är en bra ursäkt till att inte ha det färdipackat..

• Ylle

jonah: låter bra! hur djup är barnpoolen på ett ungefär..? funderar på om jag ska släpa med mig Floatien.. simring typ.

• Vintrar

Tate: Inte så långt ut i skogen ligger mellan kättilsmåla och torsås. Man kör på asfalt hela tiden iallafall. Är olika jag tycker inte att det ligger långt ut iskogen men andra kanske tycker det. Vet du vad sälleryd ligger??

• Ylle

mira: G säger att det är trevligt. jag har aldrig varit där.

• Bibabba

Hej på er
    Ingen rapport från Annione ännu????
    Själv har jag vatt hos BM idag 24+2, och magsjukan jag klagat över i 4 dagar har ätit upp 2½ kg, vilket är positivt med tanke på min startvikt Pyret växer bra, hjärtljuden var flickljud enl BM, vilket även stämmer med halsbrännan som enligt vissa är värre när man väntar flicka än pojke.
    Nu ska jag på stan o titta på bebisgrejor o köpa nya läkemedel mot halsbrännan.

• tinaaaaaa

Blekingetösen: Jasså flickljud hoppas magsukan går över snart, inget kul alls ju..

eio: Hur är det med dig?

Själv skulle jag lägga mig och vila lite, somnade sov 2timmar.. och nu känner jag mig så fruktansvärt trött...

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3