• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • eio

Värst vad lugnt det var här inne idag då!!! Hmmm...undrar om annione är inne på förlossningen? Och var är alla andra....inte är det väl så att alla har åkt dit ??

• Bibabba

eio: Jag har mått kass i två dagar o mest vilat. Trött i ryggen och magsjuka. Jättekul! Mår mycke bättre nu. Håller med om att det är lustigt att Annione inte varit inne sen lunchtid igår. Hon är förhoppningsvis på förlossningen.
    Vilken vecka är du i? Om du inte har så länge kvar kan det ju va skönt om bebisen kommer tidigare, så du slipper gå å vänta med förvärkar o foglossning.

• eio

blekingetösen - Usch, stackars dig. Skönt att du mår bättre nu iaf.
    Ja, jag är ju i v34+3 idag, helst vill dom att man ska ha passerat v36. Så 1 1/2 vecka till ska jag helst knipa igen men sen får den gärna komma. Det ÄR jobbigt att gå med mycket förvärkar, speciellt när dom gör så ont som en hel del av mina gör.
    Fast bebisens huvud står precis i bäckeningången nu så antagligen kommer det inte att dröja allt för länge innan det sätter igång på riktigt.
    Dessutom så är den ju tydligen rätt stor för tiden....och jag vet inte om jag har såå stor lust att klämma ut en bebis på över 4kg igen , om man skulle gå tiden ut.

lönnemåla - Åh, glömde ju....låter jättekul med fika hos dig den 13'e! Jag kommer gärna...om jag inte har annat för mig (tex föda bebis)

• mira

hemma igen - har varit hemma och hälsat på och sen en tur till Ullared idag... *pust* shoppat en massa krafs och ändå hinner man aldrig titta på allt man vill när man är där.

har Annione hållt sig borta här idag? hoppas hon är på bb nu!

• Nene

god morgon på er allihopa!!

Hoppas att allt är bra med er, själv är man lite upptagen numera så mycket internet tid finns inte.. sen vill man ju passa på att vara ute de dagar de går och inte är för varmt. Är livrädd över att Olivia blir för varm eller uttorkad nu när värmen varit här så vi har hållit oss inne med ac:n på, Har svart plåttak på huset så... =/

Kollat efter listan men hittar den inte, är ju lite nyfiken efter dessa månader hur det gått för alla efter mig och om det tillkommit några nya..

kram på er!!

• Karlskronamammut

Åh, jag vill gärna fika! (alltid) fast mest är jag nog nyfiken på vilka ni är.
    Men vi är då nyflyttade, lassen går den 11 & den 12 så vi få se. Har nog att göra ändå skulle jag tro.

eio, du får väl köra knipövningar i en vecka till. (rolig jag va nu va?) eller så får du bara sitta här å prata förlossningar & bebisar när lillen sover i magen.

Det var jättelängesedan jag var här inne å läste ordentligt, jobbar ju lite nu å så har vi varit iväg, å så ska vi flytta snart så det lär ju inte bli bättre. Hoppas i alla fall att ni har det hyfsat med era magar å foglossningar.

• Karlskronamammut

hm, när vi flyttar så kommer vi vara utan adsl i 1 månad. Hur ska jag klara det??
    Få jag komma hem till ngn av er i rödeby å låna eran dator???

• Cizilia

Kikar in!

eio: Lycka till med knodden i magen

♥Mamma till Alice♥
  • Stumpan82

Kikar in emellan flyttstädning och uppackning...Bebisen i magen tycker inte alls om att mamma stressar för då blir det förvärkar som startar
    Nu måste jag städa klart

Grattis till alla bebisar som kommit ut...

eio får se till att ta det lugnt

• Bibabba

Här kommer lite magsjuke-klagomål: har just pratat med sjukvårdsupplysningen ang min magsjuka som började med kräkningar i fredags och fortsatte med magsmärtor o illamående i ett dygn, för att sedan övergå i bara diarre. (kan nu äta, dock inte vad som helst, och bara i små mängder) Hon jag pratade med sa att jag ska undvika att äta och bara dricka vätskeersättning, jätteäckligt!
    Hur kul är det att inte äta när man är hungrig o Pyret i magen vill ha mat???

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3