• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Annione

Tate: Hehe. Jag kollade lite på slutet och sa väl typ : Nu då! Vid en målchans. Gubben sa: Oj vilket engagemang. Jag svarade att man behöver ju inte skrika för spelarna hör en ju inte iallafall. Jag fick en mycket konstig blick...

• tinaaaaaa

Godmorgon=)
    Idag har jag varit uppe med tuppen... =)

lönnemåla: oki tack=) Ska åka och kolla på den någon dag=)..

Tate: nä varför måste dom skrika så när dom kollar på sporten..? Jag skriker inte heller när jag kollar på programen jag gillar

Va ska ni hitta på i dag?

• Stumpan82

mormor idag är det nog solen som gäller igen...fast med solskyddfaktor brände mig igår på enda armen/axeln och det gör ont sen blir det att ladda inför morgondagen då glukosbelastningen ska göras.

• tinaaaaaa

stumpan: ja visst du ska göra den i morgon, och jag ska göra den på tisdag=) I morgon ska jag jobba... Idag ska vi tvätta, sen vet jag inte alls. Fick fomatera datorn igår så blev av med våran film lista på ca 500 filmer, som jag ska börja skriva in igen.... lär ju ta evigheter, så börjar lite smått nu..

• Stumpan82

Mormor vad tråkigt och att tvätta är inte heller kul.
    Ja imorgon gäller det har inhandlat en lime om man får använda det...visst har du marie g sörensson?

• tinaaaaaa

stumpan: japp det är hon jag har,, har du fått din nya?

• Annione

Stumpan82: De hade blandat min glukosdrink med lime redan, så du kanske inte behöver använda din egen

Sol idag, å varmt. Vi ska iväg och kolla efter blomkrukor och lite annat smått att piffa upp hemmet med.
    Sen är det lite städning som gäller. Och såklart ska väl gubben hojta framför fotbollen
    Ha det skönt!/A

• Stumpan82

Mormor jag har också fått marie G S också så jag fick veta att föräldragruppen börjar den 17/8 14:00 har jag för mig att det var

Annione okej då år jag hoppas att dom har gjort det imrgon också

• Jordgubben06

Hejsan alla glad i solen!

GRATTIS till alla nya bebisar!

Har varit på Sweden rock festival i helgen så jag är ganska trött idag så det blir nog inte många knop här.
    Det var trevligt där nere kan jag säga men vet inte vad bebis tyckte om det hela den låg stilla nästan hela tiden undrade nog vad mamma o pappa hade för sig!!

Ser fram emot lördagen det ska bli trevligt hoppas på lika fint väder som nu.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3