• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • tinaaaaaa

stumpan: jasså. hon sa till mig att vi skulle få papper om det hem skickade.. men ska prata med henne på tisdag..

Jo jätte skönt att det är varmt och sol idag. Vill åka till en kompis men är en bit och sambon min vill inte följa med, ska försöka övertala han ;)

• Tate

Idag har det varit premiär för barnpoolen! Bra för 20-månaders och gravida kvinnor, speciellt om man ställer dem så att de har utsikt över pappan som krattar gräs... Nu sover sonen så jag ska iväg och handla lite nya delar till grästrimmern medan sonens far passar på att lata sig... Och ikväll blir dte grillning förstås!

Oh, jag har fått riktig sommarlovskänsla i helgen! Det gäller att passa på att njuta innan man når flodhäststadiet och tvingas gräva ner sig i lera för att hålla sig sval

Hur mår ni höggravida i värmen?

• vikkis

Stumpan och Mormorvädervax
    Jag hade oxå marie g sörensson. När jag gjorde glukosbelastning så var det redan citron i. Behövde inte ta med mig något. Det är inte så farligt tyckte jag. Som jag sa förut tyckte jag det smakade som en sliskig drink. Väldigt sliskig då då...hihi.
    Guuud va varmt det är i dag! phu

• Jordgubben06

Brunnsparken ligger i Ronneby,ta och sätt upp dig på listan du med det kommer att bli kul.
    Vill du ha mer beskrivning så kan du få det.

• mira

Här har också badats i barnpoolen... fast bara lillan. Själv vill jag inte skrämma slag på grannarna med att hoppa i även om det såg lite frestande ut i värmen.

• Karlskronamammut

Vi var i utebadet i rödeby idag och plaskade. Jonah tyckte det var skojsigt, somande som en stock sen.
    Fast jag tyckte inte det var lika roligt att visa mig. Fans ju ingen vass att göma mig i.

• Karlskronamammut

Jisses va ni skriver här, listan var jätte långt bak.

Jag kan inte komma. *snyft* , eftersom vi har dop på söndagen är lördagen den enda hela dagen hans farmor,farfar & faster har att träffa honom på. Tro inte de skulle bli glada om jag tog pojken och åkte iväg så länge då..

Vi kommer att träffas i Brunnsparken istället, kl 13.00 lördagen den 17/6. Vi ses vid parkeringen vid Bäckahästen. Medtag sol, glada miner, filtar, fika och barn!!! (Vare sig dom är i eller utanför magen!!)
    Välomna alla glada!!!!

eio Tar med sig: 1 barn Fika: Fixar saft samt kaffe och te.
    Tate Tar med sig: 1 barn Fika: Vaniljdrömmar
    mira Tar med sig: 1 barn Fika: vanilj/kanelbullar
    Helena2 Tar med sig: 1 barn Fika: fruktsallad/frukter och glass
    MormorVädervax Fika: Kokosbollar
    Vikkis Tar med sig 2 barn:Victor 4 år och sin nya bebis Fika: Äppelkaka och vaniljsås
    Lönnemåla: Tveksam om alla tre barnen följer med. FIKA: Schackrutor
    JCMK :Tar med sig 1 barn.Fika:Rabarberpaj
    ClinE Tar med 1 barn och ? Ngt. förslag på nyttighet morotskaka
    Liljan77 Tar med sig: ett barn Fika:Funderar
    Madi74 Tar med sig: Kanske 3 barn (återkommer snarast med hur många det blir) Fika: Kärleksmums/snoddas
    Jordgubben06 Tar med sig:Plastglas,papptallrikar och plastskedar
    Ohlsson tar med mig en bebis, lilla Maya Fika: hmmm funderar...är ju lite känslig för gluten och lactos så jag får fundera ut nått bra kanske någons som har nått bra förslag??

Kopiera inlägget i sin helhet och lägg till dig själv på den påbörjade listan!!!

• tinaaaaaa

Jonah: vad tråkigt, men om jag får bestämma ska vi ha flera träffar=)

Pusselbiten: Vad tråkigt..

Vi har grillat med i dag *mumsigt* nu har jag just kommit ur badet, ska ta mig en kopp te och sova sen tror jag, jobba i morgon.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3