• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Stumpan82

eio men jag skulle inte vilja göra om glukosbelsatningen eftersom att jag blev svimfärdig och helt konstigt i bollen..men det kunde ha att göra med värmen också sa dom...

• eio

stumpan -  Jag blev oxå yr och lite illamående när jag gjorde glukosen, efter ungefär 15-20 min när jag hade druckit det så mådde jag inte alls bra. Men för min del hade det nog att göra med att jag har väldigt hög ämnesomsättning och att dricka nåt sånt på fastande mage gör att det går direkt ut i blodet på mig. Usch, inte alls kul. det bara svartnade för ögonen.

• Småtokig

Usch

jag ska på en tidig glukosbelastning om 2 veckor, nu vill jag inte alls.. Jag kommer då vara i v13..

• Stumpan82

småtokig inte alla som reagerar så, jag tyckte till och med att saften man ska dricka var god....

• ClineE

hmm, jag var och badade där med en kompis hund men det var superlängesedan...tyvärr minns jag inte det... Min filur ska få bada här idag men det blir i Torhamns hamn, hon går ner på båtslipen och upp...går jätte bra!

• lönnemåla

eio: Jag dricker kaffe i mängder....men jag kan ta med egen termos. Just nu är det mineralvatten som gäller.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3