• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Stumpan82

clineE okej jag våran vovven älskar att bada...men har inte hittat något ställe som han kan bada på, men vi får ta en vanlig badplats så att han vår svala sig...han har inte varit ute sedan kl 9 idag för nu ligger han bara och sover

• ClineE

Diva är såå dum hon ligger i solen med oss...sen går hon och lägger sig ett par min i skuggan och solen igen... Ska strax gå och bada med henne, efter vi ätit. Hon har appoterat vtn.flakan till mig idag---jag är för lat och tjock och otymlig nu för att resa mig...bra med hund
    Men du gå in på www.guesswins.se och fråga Anna, hon vet säkert vart man kan bada hundar i Ronneby omr. (hälsa fr. Diva... ) Ska fundera vidare för jag har för mig att vi hade vtn. träning  i Ronneby ngn. gång... men då jag är totalt borta i Ronneby så är det inte lätt att minnas.....

Sorry övriga... OT......

Phu jag är såååååååå nervös för imorg. håll tummar tår och allt annat ni kan komma på för att bebben lagt sig på rätt håll.....

• eio

cline - Håller allt!!!!

lönnemåla - Nejdå, jag kan fixa kaffe, no problems, bara undrade till ungefär hur många jag ska fixa. Men då räknar jag dig som två då

Lite nya bilder på magen i galleriet.

• tinaaaaaa

eio: åå vill med bada=)

stumpan: vad skönt att allt va bra=) I morgon är det min tur.

Småtokig : oj så tidigt.. varför om man frå fråga?

ClineE : håller tummen att din bebbe har vänt sig...

• tinaaaaaa

Fundera på att gå en sväng nu, är jätte trött och varm. och rastlös med för den delen..

• Stumpan82

mormor du ska se att det går bra imorgon, och det du ska dricka är inte alls äckligt utan det smakar som citron saft

• tinaaaaaa

stumpan: oki vad bra. men man får väl inte änns dricka vatten innan? och jag som dricker massor på natten..

• tinaaaaaa

stumpan: det oroar jag mig mest över.. usch.. jag som är så töstig jämt.. nä nu ska jag ta mig en liten promenad..=)

• Stumpan82

mormor okej ha det trevligt, vi har nyss kommit hem från en promenad, så nu blir det soffan och vindruvor och vila höfterna som värker som bara den just nu

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3