• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • tinaaaaaa

stumpan: jo vet=P men skulle ha med mig några i morgon ju =P

• Småtokig

Mormor

Idag är det nog som alla andra dagar bara det att jag är lite mer trött.. Pratade med sambon inatt kl1 när han mellanlandade i Bankok.. Längtar verklinge efter att klockan ska bli 16.00 så att man får åka hem och bara ta det lugnt utan att stressa upp på morgonen.. men bara i 2 dygn sen är det tillbaka till vardagsstressen.

• Karlskronamammut

Åhhh evaeng så fin han är. Jag vill nästan ha en till omedelbart.

fast nä, har ju redan gosekillen nr 1 i knät som sitter å kelar.

• Karlskronamammut

Tate, kom hem till mig så får du prova min, ja gillar den fast jag har inte använt den så mycket.
    ska nog börja göra det.

• Tate

Jonah - Ja, då kommer jag nu då Och sedan funderar jag på att bege mig till eios hemtrakter - för visst ligger Färskesjön där?

Funderar på om det är ansvarsfullt av en gravid kvinna med riska att föda för tidigt att ta sin tjugomånaders son och köra ut i skogen. Men det är för kallt för att bada i havet tror jag. Fler som ska bada idag?

• eio

tate - Åk till Rödebybadet istället. Det ska jag göra idag, Jag tänkte gå från jobbet strax efter lunch och hämta Eric på dagis å sen åka dit. Det är toppenbra tycker jag. Jag är inte så förtjust i att bada i havet nämligen och Eric tycker att det är för kallt. Så Rödebybadet med uppvärmd bassäng är toppen tycker jag, och det är gott om plats med. Finns en jättestor gräsplan där man alltid kan hitta lite egen plats.

• Karlskronamammut

Åhh jag vill oxå till rödebybadet! syrran ska dit med sina busungar idag , men jag tro inte jag hinner.

TAte, - välkomemn hit!

• jamtlandsstårs

hej svejs! har inte varit inne på ett par dagar, har haft svärmor här på besök! är det fler än jag som tar med eget fika i morgon, jag är känslig för gluten och laktos så det enklaste är ar att ta med eget fika eller frukt har inte haft tid att tänka på detta med träffen något nu när jag haft besök hihihi... men visst skulle vi ses klockan 13.00?

• eio

ohlsson - Jajemen, kl 13 är det! Och jag tror att beslutet blev så att alla tar med egen fika, och sen om man har lite extra med sig så kan man ju alltid bjuda sina filtgrannar

stumpan - Toppenväder!!!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3