• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • eio

ohlsson - Förresten, du har väl sett att vi flyttat det hela till Brunnsparken? Vi ska mötas vid parkeringen vid Bäckahästen.

• Karlskronamammut

Vi ses kanske i utebadet. Åker dit vid 12-tiden.

• jamtlandsstårs

eio: jag jag såg att det blivit flyttat, passar bra tycker jag vi ses i morgon

• eio

Jonah - Kul!!!

ohlsson - Japp, vi ses imorrn!!

stumpan - Ja, det ska bli superskönt, fast mest är det för Erics skull. Han har varit så snäll å go hela veckan nu när Nicke har varit bort så jag vill belöna honom för det och han älskar att vara i Rödebybadet.

• Stumpan82

eio ja det är ju bra att belöna han när han är duktig..men han är ju en stor kille nu....hoppas bara att det blir kanon väder imorgon också så att vi får njuta och ha det trevligt....

• Tate

eio - Rödebybadet! Vias sig i baddräkt offentligt menar du?! Bland en massa av mina gamla elever....Hu!

Näe, jag fördrar en liten strandkant där sonen får plaska. Vet inte ens vad de har för bassänger på Rödebybadet, har de något för riktigt små knattar?

• Tate

Jonah - äh, då är det ju inte lönt att jag kommer - du är ju inte hemma! Annars skulle jag hemskt gärna ta tillfället i akt och prova en ergo, så jag kanske får kika på den en annan gång?

• jamtlandsstårs

var ligger rödebybadet?? finns det någon sjö i nrheten av kallinge?

• tinaaaaaa

Småtokig : oki.. hehe jo helgerna går jätte snabbt.

stumpan: jo underbart väder=) Jag har just kommit från jobbet phu..

ohlsson: ja vad heter den sjön man ser när man kör på motorvägen. Sen i ronneby finns ju härstopssjäön och några flera men kommer inte ihåg vad dom heter.

Jag vill med bada fast inte ute i sjön.. men ska kasta mig in i duschen snart sen till mamma och hennes kille och grilla,,, mmm ska bli så gott..

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3