starta eget
Någon här som funderar på att starta eget/nyligen har startat eget?
Kanske någon som vill diskutera drömmar och visioner och peppa varandra!?
Någon här som funderar på att starta eget/nyligen har startat eget?
Kanske någon som vill diskutera drömmar och visioner och peppa varandra!?
orzia1
det där med att starta eget är ju så klart en utmaning men samtidigt skall man ju verkligen känna att det är det här man vill och då går det ju bra.
Idéen att först börja företaget när man har en annan sysselsättning verkar förespråkas på de flesta ställen så jag tror att det blir det här om det blir ett företag.
Roligt att höra om det är fler som vill dela med sig av sin erfarenhet.
Söjsan: Ja visst gör jag det! Jag säljer via affär, smyckespartyn och min andra hemsida där jag har mina smycken.
Kollade runt bland dina bilder, har du gjort alla dem- jättefina!
Vad har du för priser, kan man kolla in den "andra" hemsidan?
Söjsan: Jag har gjort alla smycken i mitt lilla galleri. Det är ju så skoj! Den andra hemsidan har jag inte lagt in som länk i mitt galleri än, men ska göra det bums. Den är helt ny och väldigt dåligt uppdaterad. Förhoppningsvis hinner jag gör det nästa vecka. Mina örhängen kostar 150-200:-, armband 175-350:- och halsbanden 250-450:- ungefär beroende på material och arbete.
Jag startar eget den 1/8
BlåRosen: Spännande!
Vad ska du pyssla med då? Starta eget är helt klart bland det roligaste jag gjort!
Ska öppna en choklad-butik
..
Mmmmmmmmmmm
BlåRosen: Det låter farligt! Farligt gott! Om jag hade en sån skulle jag antagligen gå upp 5kg i månaden konstant tills jag såg ut som en ballong!
Var ska du öppna den? Ska du göra egen choklad eller köpa in?
Vi köper in från små tillverkare
..
Var?,,ja i Luleå så klart
Vi ska inte göra egna praliner till att börja med. Utan kanske vi gör egna om något år eller så
..