starta eget
Någon här som funderar på att starta eget/nyligen har startat eget?
Kanske någon som vill diskutera drömmar och visioner och peppa varandra!?
Någon här som funderar på att starta eget/nyligen har startat eget?
Kanske någon som vill diskutera drömmar och visioner och peppa varandra!?
BlåRosen> och jag hoppas att du även ska satsa på internetförsäljning för choklad är så gott men det är himla långt till Luleå...
BlåRosen: Kul! Du måste hålla oss uppdaterade om hur allt utvecklar sig!
blå rosen:
Gud va härligt att du tagit tag i det och gjort verklighet av planerna, det är vad som saknas här ;)
sirlig:
jag är sååå sugen på dina smycken! hade velat ha ett sådant armband som din presentationsbild är fast typ rosa :D det ligger ju ett sådant i ditt kollage :)
Elfan,,det kommer att komma det med
..Men inte just nu såhär i början..Men det kommer att komma aboslut..
söjsan,,
..Jo iden har jag haft några år. Men har inte fått någon med mig. Det var menat att syrran min skulle öppna med mig. Men hon backade ur å gick tillbaka till sitt gamla jobb...
Men hon ångrar sig idag
...
Jag la det hela på is ett tag tills jag fick tag i en gammal vän till mig som jag inte pratat med på ett tag. Jag fick redan på att hon hade blivit uppsagd så jag lyfte luren & ringde & frågade henne om hon ville haka på
..Hon tänkte EN dag,, sedan så sa hon JAG HAKAR PÅ
..
...
Blå rosen
FAN va häftigt!!! Du, jag har inte ens tänkt på att göra detta tillsammans med ngn, e de galet?! Visst, jag vet att jag får hjälp med bokföring mm om jag börjar och det är ngt jag kan lita på, men jag har hela tiden tänkt det som min idé, knasigt?
Visst,, det här är ju min ide. Men jag delar gärna med mig
..
Därav ville jag ska 2st arbetstillfällen för 2st arbetslösa
..
Varför jag ville ha med mig en å dela 50/50 var också en ekonomi fråga + att vi kan dela på oss & öka våra intäkter med att en står i butiken å en åker ut till företag å säljer varor
, + att vi ska hålla chokladprovningar..
Så vi behöver vara 2st
..
låter rätt klokt!
Samtidigt som man givetvis delar förtjänsten ;)
men det kan bli slitigt så det är klart bra att vara två!
Ska man ha öppet 7dar i veckan så måste vi vara minst 2t..
Så jag delar mer än gärna med mig
Haha, sju dagar i veckan säger du!? Det var verkligen ambitiöst!
jag har börjat sälja för partylight och hoppas på en fin framtid där och att slippa det jobb jag har nu =)