• smurfen84

Jäkla rullator

Blir så himla förbannad när man inte kommer med bussen för att det står en rullator i vägen asså e det inte till för barnvagnar. Ush det e riktigt irreterande. Dom med rullator borde få färdtjänst eller en egen liten buss som plockar upp dom det har jag sett på en annan ort att dom har.
    Dom borde tillvärka rullators som man kan fälla ihop.
    Ush vad irreterande.

• Svar på tråden Jäkla rullator
  • mogreta

Hmm, där jag bor har jag aldrig sett sådana bussar, men det vore ju bra om det fanns en "rullatorlinje"

Jag kan också förstå de som väljer att åka vanlig buss istället för färdtjänst, för betalar man inte extra så måste man samåka, det kan ta t.om över en timme extra, inte kul

• emmies
    det är fortfarande så att bussarna är anpassade för rullatorer, rullstolar och barnvagnar!  bussen är för alla/emmie
  • Kagi

emmies: är det inte lite onödigt att kalla en meddebattör "tanta"? Vad har dessies ålder med det hela att göra? Och varför upprepar du dig - vi har redan sett din förolämpning. Jag tycker vi kan hålla diskussionsklimatet på en lite högre nivå än så.

• emmies

kagi: fine! jag ville åter igen visa att jag bjuder henne på taxi

• noname

emmie fick frågan om hon bjöd på taxi...tror nog att det skrevs m ironi från emmies sida...men kan hålla m om att det var lite lågt...

smaken är som baken.....
  • smurfpinglan

Har man inte rätt att gnälla på otrevliga människor oavsett ålder eller?

• emmies

herregud.. är det ingen som förstår sig på DÅLIG HUMOR?

• noname

emmies...där har du en poäng../från en anna medelåders tanta...

smaken är som baken.....
  • smurfpinglan

tror knappast dessie drar alla över en o samma kam, var har hon skrivit det?

• noname

emmies..jo jag har bra dålig humor..å första ggn jag läte ditt inlägg så flinade jag..=9 om jag ska vara ärlig...

smaken är som baken.....
Svar på tråden Jäkla rullator