Gokvall!
Ar ganska bombad idag...sa det blir pers. halsningar imorgon, ber om ursakt...
Ida mar fortfarande daligt
Liiiite battre an igar....inte lika hog feber...runt 39 grader pa kvallen (nu alltsa)...var piggare pa dagen an igar iaf. Men HU....min lilla flicka
Jag beundrar min karl ngt OTRLIGT. Han ar varldens basta pappa till Ida...han tar hand om henne HELA tiden, praktiskt taget. Hon blir ju annu mera pappig nar hon ar sjuk. Han kan inte ens ga pa toa utan henne, hon blir helt hysterisk. Och aven fast han inte far ngn som helst somn (nastan) sa tappar han ALDRIG talamodet. Han gar och lagger sig med henne i sangen vid halv atta och klappar henne, baddar hennes panna, ger henne att dricka, trostar och gosar. Nonstop HELA natten. Vankar runt runt runt med henne. Jag ar verkligen stolt over honom.
Imorse gick jag en langpromenad SJALV
med Ida...nastan tre timmar
Hon sov sott i vagnen...sa jag satte mig pa en bar och at frukost oxo...kom hem lite i tio och sa gick karln upp. Sedan har jag stadat, tvattat (for hand, pust), strukit, lagat mat, diskat osv...som vanligt, med andra ord
Var ute och sprang nu pa kvallen oxo...skont att komma igang med det igen oxo.
Ar sa lycklig att jag klarar av att gora nastan ALLT sjalv nu
UTAN panikangest och HELT SJALV
Jag far lite angest ibland, men jag 'andas bort' det
Jag har ju inte kunnat gora dessa saker pa over tva ar! Ar SA lyyyycklig *dansar*
Japp. Sa ar det.
Ar iaf heeelt slut. For aven om karln gor allt med Ida pa natterna, sa ar ju jag med dar i sangen oxo...hamtar vatten, blojor och div. grejjer...sa jag far heller inte sa mycket somn...*gaspar*...
sa lange!