• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • Venus

Mira tackar för alla gratulationer
    Hon ligger just nu utslagen i sin säng

• Lilou
    Gokvall!

Ber AN en gang om ursakt att det inte blir nagra speciella personliga halsningar...ar helt slut. Men...

Snutt: oh tack vannen Det VARMER!!! Forresten...skulle jag kunna fa eran nya address?

Merenwen: ja du det ar min DROM att fa bo vid havet...tror oxo att det ar negativ energi i lagenheten...trivs iaf INTE i storstader...vill ha natur...helst havet da

Dagen da.

FY FASIKEN sager jag bara...Ida hade 40.1 graders feber imorse. Och utslag...fort som f*n till akuten...dar vi slussades runt i over en timme *mumlar surt*...och sa gar tva sjukskoterskor forbi jaaaattelangsamt med ett LIK Trodde jag skulle spy...eller svimma...eller bada delarna. Vande bort Ida snabbt. Fy fasiken. Var helt borta oxo...hade inte sovit ngt speciellt hela natten pga stackars lilla flickan...och hade tagit en halv somntablett oxo for jag hade en sadan otrolig angest for min dotter. Men sov anda inte (karln tar ju hand om henne pa natterna...annars skulle jag ju inte ta somntablett!!! )....sa jag stapplade runt dar pa akuten/sjukhuset i flera timmar, med somntabletten som fortfarande verkade...tidigt pa morgonen. Men iaf...det ar tredagars-feber, som Minna precis berattade for mig att det heter pa svenska. Sa det ar skont iaf att veta vad det ar.

Grat i eftermiddags av lattnad...och trotthet Har ju inte sovit mer an en timme i taget pa...vad ar det nu? Tre eller fyra natter? Jeje. Sak samma. Slut i skallen iaf.

Och en till sak...har varit (och AR) sa lycklig och FRI har....och sa SJALVKLART ska karlns CENSUR mamma strula. JOBBIGA manniska. Grejjen ar den att min pappa ska komma ner pa sondag. Han vill ju oxo vara med mig och Ida vid havet...ar ju underbart har och att vara med lilltjejen i sanden osv....vet ni...hans mamma (som for ovrigt inte har hort av sig till mig pa hur lange som helst & som vet om mina problem med att resa osv) ringde karln idag och sade att hon inte vill komma hit langre for att min pappa ska vara har. Jag bara.....VAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?????? Varfor inte da????? Jo, for da skulle hon inte kanna sig "fri att gora som hon vill"....dvs att domdera och bestamma allt om Ida osv och halla pa med sitt oversitteri...for min pappa tolererar inte sadant. Men FY sa ledsen jag blev. Hon som JAMT tjatar om att familjen ar ALLT, att man ska halla ihop osv. Men inte min pappa da. Nej, han ska vara utanfor.
    Sjalvklart har jag inte och ska INTE beratta detta for pappa. Han tycker redan ganska illa om henne. Detta skulle bara forvarra allt. Men HERREGUD denna manniska alltsa. Ja, men nu ska hon komma ANDA for att karln ringde henne och bonade och bad henne att komma. F*n oxo. Vill inte ha henne har nu. *ledsen*

Jaja.

Har varit ute och sprungit nu ikvall oxo. Behover komma ut och trotta ut kroppen ordentligt...inte bara psyket Snacka om att jag ar bombad. Snackar sakert en massa strunt har oxo nu *fniss*

Pa lordag ska jag iaf till frissan igen och lagga i massa blonda slingor Kuuul! Och annu battre....karln betalar

Nej....nu ska jag inte svamla sa mycket langre

...

sa lange!
  • Phantera

Hej hopp pilli....!

Ja...dagen var OK...inte gjort så mkt...
    Var som sagt ute en sväng på EM med de små. Magnus jobbade.
    Först gick vi en promenad, sen skulle vi gunga. Molnen såg oroväckande mörka och tunga ut...MEN de försvann! (De var inte där när jag gick ut nämligen, då hade jag nog stannat ute...för det såg helt klart ut att bli regn).
    Vi gick förbi en liten gåsfamilj...Canadagäss va? (Rätt säker). Hade iaf med mig kameran...tänkte ifall det skulle bli några kul bilder på lekplatsen...men det blev på vägen istället...eller kul och kul! Men inte ofta man ser små gåsbebisar! Skrattande

Denise fick gunga, åka rutschkana, och springa omkring lite...precis vad hon behövde. Men som sagt, sen ville hon inte hem!

Tog fram Denises gåstol idag, till Dani då. Jag fick säga att det var Danielas cykel...Denise har ju redan en...för hon ville minsann ha gåstolen OCKSÅ! Hon ska ha allt Daniela har...ego!!
    Jag känner att Dani får mer uppmärksamhet från mig...särskillt när inte Magnus är hemma...hon är i den dära "Klängperioden" nu...och ligga själv går bara korta stunder...sen är det gnäll. Känner mig otillräcklig...

Vi har också fått våra skattepengar. Trist nog är de redan "paxxade" på annat håll. Däck till bilen...och FÄLGAR...Magnus...prylgalen...*morr* Skrikandes
    Jeje...vi överlever väl förhoppningsvis...

Annars...ska sussa snart. Väntar på att Magnus ska komma hem från jobbet...

Ses!
    //Mamma till två underbart söta flickor.
  • Zmoothie

*hittade er*

Är ju av med internet nu, så det blir lite sporadiskt. Men jag läser i alla fall. Hoppas ni har det bra, allihop! Grattis till MVG't Sarnisa!

If the apocalypse comes, beep me.
  • Minna

Åh, vilken fin bild Phant!!
    *kramar om dig för att du är en så bra mamma!!*

Lilou-- fy vilken dag!! Jävla kärring till svärmor har du!!
    *kramar om dig med*

• Phantera

Lilou > Läskigt med Idas feber!! Men det var ju "ingen fara"...men ändå! Jag skulle bli lika nervös/rädd!
    *spark på svärmor* Dränk henne i havet "vettja"...eller låt en haj komma o käka upp henne! Oskyldig*visslar oskyldigt*
    *kramar, sömn och vila till DIG*
    Hoppas förresten du tar en massa bilder nu vid havet!!

Här är natt-ammat...sååååå...
    Natti kram!

//Mamma till två underbart söta flickor.
Svar på tråden Tråddödarfolket #10