Gokvall!
Ber
AN en gang om ursakt att det inte blir nagra speciella personliga halsningar...ar helt slut. Men...
Snutt: oh tack vannen

Det
VARMER!!! Forresten...skulle jag kunna fa eran nya address?
Merenwen: ja du det ar min
DROM att fa bo vid havet...tror oxo att det ar negativ energi i lagenheten...trivs iaf
INTE i storstader...vill ha natur...helst havet da
Dagen da.
FY FASIKEN sager jag bara...Ida hade 40.1 graders feber imorse. Och utslag...fort som f*n till akuten...dar vi slussades runt i over en timme
*mumlar surt*...och sa gar tva sjukskoterskor forbi
jaaaattelangsamt med ett
LIK

Trodde jag skulle spy...eller svimma...eller bada delarna. Vande bort Ida snabbt. Fy fasiken. Var helt borta oxo...hade inte sovit ngt speciellt hela natten pga stackars lilla flickan...och hade tagit en halv somntablett oxo for jag hade en sadan otrolig angest for min dotter. Men sov anda inte (karln tar ju hand om henne pa natterna...annars skulle jag ju inte ta somntablett!!!

)....sa jag stapplade runt dar pa akuten/sjukhuset i flera timmar, med somntabletten som fortfarande verkade...tidigt pa morgonen. Men iaf...det ar tredagars-feber, som Minna precis berattade for mig att det heter pa svenska. Sa det ar skont iaf att veta vad det ar.
Grat i eftermiddags av lattnad...och trotthet

Har ju inte sovit mer an en timme i taget pa...vad ar det nu? Tre eller fyra natter? Jeje. Sak samma. Slut i skallen iaf.
Och en till sak...har varit (och
AR) sa lycklig och
FRI har....och sa
SJALVKLART ska karlns
CENSUR mamma strula.
JOBBIGA manniska. Grejjen ar den att min pappa ska komma ner pa sondag. Han vill ju oxo vara med mig och Ida vid havet...ar ju underbart har och att vara med lilltjejen i sanden osv....vet ni...hans mamma (som for ovrigt inte har hort av sig till mig pa hur lange som helst & som vet om mina problem med att resa osv) ringde karln idag och sade att hon inte vill komma hit langre for att min pappa ska vara har. Jag bara.....
VAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?????? Varfor inte da????? Jo, for da skulle hon inte kanna sig
"fri att gora som hon vill"....dvs att domdera och bestamma allt om Ida osv och halla pa med sitt oversitteri...for min pappa tolererar inte sadant. Men
FY sa ledsen jag blev. Hon som
JAMT tjatar om att familjen ar
ALLT, att man ska halla ihop osv. Men inte min pappa da. Nej, han ska vara utanfor.
Sjalvklart har jag inte och ska INTE beratta detta for pappa. Han tycker redan ganska illa om henne. Detta skulle bara forvarra allt. Men
HERREGUD denna manniska alltsa. Ja, men nu ska hon komma
ANDA for att karln ringde henne och bonade och bad henne att komma. F*n oxo. Vill inte ha henne har nu.
*ledsen*
Jaja.
Har varit ute och sprungit nu ikvall oxo. Behover komma ut och trotta ut kroppen ordentligt...inte bara psyket

Snacka om att jag ar bombad. Snackar sakert en massa strunt har oxo nu
*fniss*
Pa lordag ska jag iaf till frissan igen och lagga i massa blonda slingor

Kuuul! Och annu battre....
karln betalar
Nej....nu ska jag inte svamla sa mycket langre
...

sa lange!