• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • Krikelina

Grattis Snutt och C .

Nu är det nattinatti!

• Sarasnaran

Tack för gratulationerna!!

Morrn på er förresten!
    Hugo var aptrött igårkväll och somnade som en stock innan klockan åtta. Sen vaknade han inte förrän två inatt. Duktiga killen!
    Nu är han iofs ganska morgonpigg också... Höhö!
    Men vädret är kalasfint här så det gör la inget.

Ha det snajs todaj!

• JennyOEmilia

Sveriges nationaldag.

Vad ska ni hitta på idag? Härligt att ni har fint väder idag då.

Igår var Oliwer såå himla snäll och go heeela dagen. Inte ett endaste gnäll på hela dagen. Efter vi hade hämtat Emilia på dagis så åkte vi in till Puerto Banus och gick och kollade i hamnen och sedan gick vi in på en restaurang och åt lite gott. Tydligen gillade Oliwer det för han låg så snällt i sin vagn och bara kollade och lekte med sina saker.

När jag skulle ta upp och amma honom så var han så nyfiken hela tiden så han släppte taget hela tiden för att kolla vad som hände runt omkring honom, så det blev inte mycket mat för honom.

Idag ska jag nog grejja här hemma. Imorgon ska jag hämta Emilia kl 14 från dagis för jag vill hitta på något med henne. Tycker det är så långt till kl 17. Hinner ju inte göra så mycket efter dagis då.

Nu är det bara 2,5 vecka kvar tills vi åker till Sverige! Vad tiden går fort!!!

• Sarasnaran

Jenny - Undrar om det låg något speciellt i luften igår här i Europa för Hugo var så glad och nöjd hela dagen också! Inte ett endaste gnäll på hela dagen!!
    Inte idag heller! Än...
    Nu ska vi gå och vila.
    Jag har jobbat några timmar och Conny har varit hos sin mamma med lilleman.
    Hej sålänge!

• Sarasnaran

Har var det livat!

Phant - Jag saaaaknar dig!!

Nu har Hugo fått sin kvällsgröt och vi har duschat alla tre. Åååh vad han gillar sin gröt!
    Han får "bara" gröt gjord på 20 ml vatten, för resten får han nu snart när det är nattedags, men han sover så attans gott och är en sån go och glad unge!
    Gröt = heaven!

• JennyOEmilia

Snutt> Ja, det var nog nåt i luften. Så får det gärna fortsätta. Nu har Oliwer också fått gröt och ligger nu och försöker sova i sin säng. Men idag är han inte lika trött som igår, för han är ilsk idag... Så nu måste jag gå och sätta in nappen igen...

Köpte ett par jeansshorts på H&M idag. Rätt OK, men f*n vad celluliter man har! Hur snyggt är det då

Ska dricka massa vatten och cykla på gymet, inte för att det hjälper men.... nåt måste man ju göra. *suck*

Varför har man inte samma kropp som när man var 20????

Hopps jag börjar låta som Lilou!

Kram!

Svar på tråden Tråddödarfolket #10