• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • Sarasnaran

Morrn!

Hugo var pigg och vaken klockan sju!
    Kokkobarn!

• Phantera

Way 2 go Hugo!

//Mamma till två underbart söta flickor.
  • Sarasnaran

Phant - Dina barns vanor är definitivt smittosamma!

Skriver sen.

• Krikelina

Kväll kväll !

Lilou: Hoppas att Ida mår bättre idag.
    Låter som att du trivs och har det bra iaf, mkt bra vilket du sååå väl förtjänar!

Minna: Åh dutti Lova är .
    Tittade även på dina bilder och de är ju bara för underbara dina små, Meja är en riktig busig en, hihi.

Phant: Låter som en lyckad helg. Knasig bror dock.....men men what to do liksom Fundersam.
    Har ju en knasig bror jag mé som du känner till förhoppningsvis så är inte din bror i samma klass.
    Promenix=Javisst .
    Det ska ju bli fint nu till helgen så om du/ni inte har nå speciella planer så kan vi ju ta oss en vända .

Idag har vi haft en präst på besök, det ni hehe.
    Vi planerade Jonnas dop som vi ska ha den 18:e juni.
    Blir samma faddrar som sist, min en syster och R´s bror.
    Blev en ny psalm och pippivisan när vi går in
    Prästen tyckte att det var en bra idé att ha en melodi som Minna skulle tycka om och hon ÄLSKAR pippi så den fick det bli.
    Kan dock tänka mig att en del kommer att höja på ögonbrynen när de river loss med "Här kommer Pippi Långstrump..." i kyrkan, hehe .

Apropå celluliter föresten......skönt att fler har dem så att jag inte är ensam .

Njehepp mot tv:n en vända tror jag.

Hoppas på skattepengar imorrn !!!!
  • MerenwenElanesse och Tristan
    HOWDY!

Lilou huva hoppas hon mår bättre nu!?
    Minna OH va Lova är DUKTIG!!! Stolt hon måste varit
    Phant Kul att se dig! el typ hahaha Trist med din bror... Huga. men kul att ni hann med endel iaf!
    Krik Spännande med dop!

Jaaa hoohojaja Jobbat idag. Trött som F*N!!!!!!!!
    Har försökt mig på uppdrag 3 åxå... fuck. assvårt.. men jaja det går nog bra tillslut!
    Jimmy Jbbar kommer vara borta mer än 1 vecka.... FUck, jobbigt asså. ta hand omallt själv! HUGA!

Minna grattis i förskott om jag inte hinner komma in imorrn!

Imorgon ska jag & Tristan ut till båten Hej hopp
    ♥ Jag önskar dig allt vackert för du är Det bästa som jag vet ♥
  • Phantera

Hej hopp!

Dagen har varit OK. Klev upp strax efter 6, fast var väl vaken från ca 5. Fick dock vila skönt på FM...Daniela ammade inte en enda gång när vi vilade = jag fick sova! Annars brukar hon vakna och då ger jag tutte så hon somnar om...
    Fast jag vaknade till några ggr ändå, för att checka läget...

Har tvättat lite...just ja...har en maskin kvar att hänga upp!

Var hos Margot en sväng. Denise skulle få "cykkella" lite...mindre trafik där så det fick bli där. Sen gungade hon lite. Jag var dock inne och ammade Dani så hon lekte med Magnus och Margot.
    Sen gick jag och handlade lite grejs...en snabbis. Sen fika.
    Efter det fick barnen bada i Margots badkar...Denise gillar ju att bada och/eller duscha! Dani behövde också bada så hon fick bada i ett stort badkar också. Hon sprattlar så med benen...skvätte!
    Denise tyckte inte hon skulle sprattla så...eller sparka.

"Mi-mi spaka"...eller hur hon nu sa...
    Vi säger ju till Denise när hon sparkar att hon inte får göra det....så hon tyckte inte Dani skulle få göra det heller.

Denise pratar mer och mer. Det är så roligt. Nu börjar de komma meningar också...korta, men ändå.
    För någon vecka sen börjadehon ju säga Densie också...fast inte så ofta...men nu gör hon det iaf. Har väntat på det!
    Hon har förresten fått 2 nya tänder...precis skymtat fram i underkäken, hörntänderna. Så snart har hon 16... 4 to go! Sen ska de tappas...onödigt!
    Aja...

Hm...ja...sen slappat lite och varvat ner efter allt bus hos Margot. Tittade på Teletubbies...sen gröt...sen varva ner mer och sussilull.

Dani har ammat "tok-få" gånger idag!
    Typ hälften så många nästan. Men jag försöker "dra ut" på det lite...så vi inte ammar så ofta...det är jobbigt. Blir så låst känns det som. Men idag så är det hon som bestämt faxxt...

Aja...ska väl hänga lite tvätt.
    Sen sussa.

Vi ses!

Inga pershäls idag...

• JennyOEmilia

Krik> Vad gulligt med pippilåten på dopet!
    Kommer att bli jättefint. NU MÅSTE jag ringa prästen! Har glömt det hela tiden. Kom ihåg det i måndags, men då svarade ingen och i går var det ju "röd" dag, men idag glömde jag!

Jag tycker dock inte att det ska bli "kul" med dop. Jag vill bara ha det överstökat. Ska försöka göra det litet så kanske det blir lite mysigt ändå.

• Krikelina

Jenny: Jäpp kan bli helskoj .
    Vi ska ha ett litet dop vi med, blir bara de närmaste.

Nu ska här sussas!

Natt!

• Phantera

Jenny > Man behöver ju inte döpa!

Minna > Duktig Lova var! Hoppas det håller i sig...men det kan ju säkert bli en olycka eller två...men det har du säkert redan räknat med...

Just ja...Denise kom in till os 03.15 inatt. Sköööööönt!! Snuttefilt i ena handen, lila CareBear under armen

Svar på tråden Tråddödarfolket #10