Gokvall
Phant: lite trist med din bror

...ja jag ar
saaa glad att jag ar har! Sa mysigt!
Minna: harliga bilder

Sa sota nar de gungar tillsammans
Jenny:
*asg* jag smittar nog av mig
Ida har hog feber...sista gangen jag kollade hade hon 39.7

...doktorn sade ju att hon troligtvis skulle fa det av vaccinationen i dessa dagar...huuu...min lilla flicka...hade lagt henne forut. Hon sussade ganska sott anda...och sa efter ett tag hor jag hur hon ligger och gnyr...sa jag gar in till henne...sa ligger hon (i var sang) mellan kuddarna pa magen och tittar pa mig med stora feberblanka ogon och illroda kinder och "pratar" lite....som om hon fragade mig varfor hon mar daligt, lixom...oh, mitt lilla mammahjarta...sa jag lade mig brevid henne och strok hennes huvud och panna...gav henne lite mjolk. Och nu ligger hon i sangen med karln. Lilla gosan
Hoppas hon mar battre imorgon. Doktorn sade att det skulle nog halla i sig i ca 2-3 dagar...usch. Onskar jag kunde ta det onda fran henne och satta det i mig sjalv...
*ledset mammahjarta*
Ja...sa vi har alltsa varit i huset hela dagen...kunde ju inte ta ut lillgosan med sa hog feber nar det ar sol, varmt och blasigt ute.
Annars ar val allt ok. Karlns syster kommer hit pa lordag med sin nya kille. Har inte sa varst mycket till overs for henne....eller ja...grejjen ar den att hon ar verkligen en anonym manniska...lika intressant som en dod fisk. Om ni forstar vad jag menar. Inget elakt menat...men hon ar sadan. Jeje.
Ar duktig och ater superbra! Inget onodigt fett och godis och lask

Bara farsk fisk, frukt och gronsaker

Har inte vagen med mig heller, sa jag hoppas pa en
TREVLIG overraskning nar jag kommer hem
I september ar det highschool reunion

Men det ska bli skoj! Se vad alla gor nufortiden!
Jahapp. Det var val det.

sa lange!