• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • Krikelina

Hej svejs!

Det är helt ok att klaga på värmen Snutt!!!! Den är too much just nu.
    Jag blir svettig bara jag går ett steg .

Nu är babyskyddet sålt .
    Var ett par här i Fagersta som köpte det .

Nee nu ska jag, tro det eller ej, städa....*pust*

• MalinI

Hehe... Jag har sovit till 10 i dag Har glömt bort hur skönt det är att sova utan att någon är hemma. Ingen karl som snarkar ( gick hemifrån kl 5 i morse till jobbet ) inga barn ( hos farmor på landet ) som vaknar. Vaknade iof till vid 7 snåret och tänkte gå upp och väcka ungarna. Hade glömt bort när jag vaknade att de inte var hemma. Kommer upp och Lucas säng är obäddad... Då kom jag på Gick och la mig igen. Sen har jag legat och dragit mig i sängen en stund. Gäller väl att passa på nu innna liten kommer. Lär ju vara ett tag till nästa gång

I kväll ska vi i väg på middag hos min"plast" faster eller vad man ska kalla det för på middag. Morsans sambos lillsyrra. Som är lika gamal som mig. Så faster känns lite fel

Vi får se när de små kommer hem.

Jag är inte less på värmen. Eller jo på sätt och vis, man sover dåligt och jag kan inte röra mig så mkt. Men hade jag inte varit gravid så

I går kom det massa komentarer igen om magen. Blir så less. Folk som inte känner mig kan hålla sina fingrar och komentarer för sig själv. I går kontrade jag med att fråga hur många bullar en kärring hade i magen. Var så arg och less att få höra hur många barn har du i magen egentligen?
    Fast efter bullarna så kom jag på att jag var nog lite elak, men skyllde på gravhormoner. Nästa gång ska jag svara något i stil med 17 ungar i magen...

Konstigt Jenny med det där.

Phant. Var eskilstuna bra? Pappa ska åka dit med Lucas snart. Alltså lucas morfar. Han kommer ner i slutet av augusti och stannar tills liten kommer. När killen är född tänkte han åka i väg med lucas ett par dagar.

Må så gott tjejer.

• Minna

TJong ballong!

En av kattungarna slåss med luften som blåser från fläkten.
    Stört.

Jag är så seg i bollen...
    Vet inte alls vad jag ska skriva.

Ja! Imorgon ska jag och min make ut och äta och sen gå på bio! Själva!
    Vi ska ha barnvakt hela kvällen!
    Det har vi bara haft en gång, när Meja föddes.
    En gång hade vi barnvakt åt Lova, men vi tog med oss Meja, för hon sov bara i vagnen.
    Men det här blir då första helt barnfria kvällen!

Förresten, vet ni vad Sara och Conny hade fixat när vi kom ner till dom!?!
    Vi hade ju bröllopsdag samma dag som vi åkte.
    Så dom hade köpt två jättefina champagneglas, champagne, och en hjärtformad skål fylld med jordgubbar!
    Det var så fint! Och vi blev så glada!
    Hihi!

Tjong

• Sarasnaran

Det bästa var ändå när Minna läste kortet...
    Då tog hon sig för pannan och utbrast "Grattis på bröllopsdagen Andreas!"
    *fniss*
    Sånt där glömmer man så lätt!

Hoppas ni får det ûbermysigt imorgon Minnispinnis!

Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • MalinI

Nyvaken Vi kom hem kl halv två i natt Å jag var vaken hela kvällen Hade glömt bort hur trevligt det kan bli när man kan sitta och snacka utan att bli avbruten för att man måste åka hem med trötta barn. Men klockan gick så otroligt snabbt. Först så sa jag vid kvart i elva. Nej anders. Nu måste vi åka hem. Jag är trött. Mmm visst, vi gick ut och sen satt vi på deras veranda och snackade i drygt två timmar innan vi kom i väg. Förstod inte alls vart tiden tog vägen

Hoppas ni får en mysig kväll Minna

Nu ska jag börja baka i hällregnet.

Må så gott.

Kram

• Phantera

Vad gulligt av Snutti att fixa lite champ o jordgubbar! Supersnällasilversara...eller vad f*n hon heter på TV!

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Phantera

bara runt 20 grader ute idag...lite mulet, eller ja...solen skiner inte...men jag svettas ändå

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
Svar på tråden Tråddödarfolket #10