• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • JennyOEmilia

Ingen som har skrivit något idag?

Det är ju sååå varmt! Närmare 30 grader här! Pust!

• JennyOEmilia

Om det är någon som undrar vad jag sysslar med så är det så att jag är tydligen tvungen att skriva något för att se vad ni andra har skrivit!

Så borde det ju vara för "tjuvläsarna" istället! Inte för mig!

Snuttan> Du kanske vet vad det är för fel???

• JennyOEmilia

.......................................

• JennyOEmilia

Japp! Samma problem?????

Såg inte Lilous inlägg men när jag hade postat inläggen då ser jag det! Är det verkligen ingen annan som har detta problem?

• JennyOEmilia

Nu ska jag gå och lägga mig. Kommer nog inte hinna titta in i morgon, men jag hoppas mitt probelm är åtgärdat tills nästa gång jag loggar in.

Natti!

• Sarasnaran

Det är riktigt knasigt det där Jenny!
    Men ett mail till supporten är nog på sin plats.
    Kan det vara dina cookies som är mongo? Töm cashminnet också så kanske kanske det fixar sig.

Nej nu behöver jag och Conny en glass!

Nattisen!

• Lilou
    VARMT

Ida vaknar stup i kvarten...stackaren...karln ar pa bio nu...ska sova snart...trott!

Hors imorgon!

Hepp!
  • Sarasnaran

Morrn morrn!

Jag tror aldrig jag sagt dessa ord förut: Jag är trött på värmen!

Jag är så varm så varm så vaaaaarm!
    Idag är det visserligen mulet, men vad hjälper det när det känns som om hela världen är instängd i en konservburk utan luft.

Vaknade av att grannarna bråkade klockan sex imorse. Jag fick mordiska tankar...

• Phantera

Jenny > Låter verkligen skumt...måste vara ngt med dina inställningar tror jag. Är nog inte någon "inställning" på FL....???

I'm alive...

Mina päron åkte hem i onsdags fm.
    Vi var på Parken Zoo i tisdags...
    På onsdag sen EM/Kväll var vi på hamnkrogen här i Fagersta. Åt lite "sommarmeny"...och drack lite...öl/cider/pepsi/vatten!. Det var mysigt och maten var god. Denise hade kul och Daniela skötte sig bra hon med.
    Denise sprang visserligen omkring en del, men de vi var med hjälpte till och passade och uderhöll henne lite också med dopp av fötter i strandkanten!
    Tur man har barnkära grannar. Vi var nämligen där med våra nya grannar, samt två vänner till Magnus.
    Sen fortsatte vi hemma med lite festande...inget för mig dock.
    Strax före 12 sa jag att jag ville lägga mig för vi har morgonpigga barn, så de gick över till grannen istället.
    Men jag vaknade till vid halv 3 då Magnus kom hem och letade efter en bärbar hårddisk som han inte hittade. Full var han också och smög inte direkt. Upp och ner i källaren 2 ggr.
    Jag gick upp och frågade vad han gjorde. Han hittade den inte så han tog några CD skivor och gick sen igen.
    Förstod inte var den kunde vara...och den är rätt dyr, eller iaf värdefull för oss. En del musik och sånt ligger på den. Så jag letade jag med...hittade den väldigt snabbt. Skönt det.
    Tänkte ringa till Magnus och säga att jag hittade den men han hade inte med sin mobil och grannarnas telenr hade jag inte. Slängt telefonkatalogerna och orkade inte slå på datorn för att kolla på eniro heller.
    Men Magnus kom hem en stund senare för att fortsätta leta. Han blev så glad att jag hittat den.
    Tydligen gjorde det festen lyckad... Jaja...

Strax före 5 vaknade Dani så jag var tröööött. Men hon somnade om efter lite amning..men sov inte så länge. Men jag passade på att vila då jag med.
    Denise var uppe länge så jag väckte henne vid 8....

Hon vill f.ö INTE sova om kvällarna!

Igår gjorde vi inte mkt...Magnus var bakis. Då brukar det inte hända så mkt! Och det var för varmt att vara ute...eller inne också. Sen blev det åska och grejjer.
    Känner mig lite nere, strul på hemma fronten.

Nu hinner jag inte skriva mer...Ses!

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
Svar på tråden Tråddödarfolket #10