• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • JennyOEmilia

Meeeeeeeeeeeeeeen!!!!!!

Nu ser jag bara till sidan 61! Mitt senaste inlägg där jag skrev "konstigt". Men jag såg innan när jag postade mitt senaste inlägg att det var 62 sidor här!

• JennyOEmilia

Nu ser jag mitt senaste inlägg 10:25 i alla fall. Vore kul att se vad ni andra skriver också!

Hoppas det har löst sig nu. Men det står fortfarande i mina favoriter att senaste inlägg är 13:59?

• Sarasnaran

Malin - Förvisso.
    Men det känns ju tokdumt när det kommer in folk och läser och sen ANMÄLER våra inlägg för dom är ditten och datten om dom ändå inte ska delta i diskussionen.
    Då blir jag pissed off.

Jag har redan slutat skriva om så mycket i denna tråden som jag gjort förut då jag tycker det är läbbigt med tjuvläsare som inte kan meddela sig. Hur kan våra liv vara så intressanta??
    Vi har ju hållt igång så länge nu i våra tråddödartrådar att vi mer eller mindre vet det mesta om varandra. Då kan jag tycka det är lite läskigt när man blir så hemmablind eller vad man ska säga, att man tror att ingen annan läser.
    För det är ju den familjära känslan man får.
    Men man får väl skylla sig själv att man vaggats in i den gemyten.

Någon som vill ha äppelkaka med vaniljsås?
    *försöker locka ut tjuvläsarna ur buskagen*
    Skrattande Skrattande Skrattande Skrattande Skrattande Skrattande Skrattande Skrattande Skrattande Skrattande 
  • Krikelina

Håller med dig Snutt att det är skapligt dumt att de finns de som anmäler våra inlägg utan att ge sig tillkänna i diskussionen öht. Fattar inte poängen med det liksom...
    Stör man sig på ngt ska man i första hand ta upp det med den det berör..tycker jag iaf.

• Lilou

Va? Vadda anmalt vara inlagg? Ingen har val skrivit ngt konstigt?

Fattar nada...

• Zmoothie

Ja, det var dumt faktiskt! Anmält inlägg för vadå? Man kan väl komma in och säga vad det är man tycker är fel i alla fall? *hrmpf*

Nu finns det lite bilder i bröllopsmappen, på dukning och frisör och sånt. Väntar själv spänt på de "riktiga" bilderna, så håll till godo.

Vad knepigt, Jenny. Nån annan som märkt av något sådant?

Nej, nu måste jag ta och göra i ordning i köket lite innan pappa kommer med kärran. Vi ska slänga gamla möbler.

• MalinI

Anmäller de inläggen??? För vad då? Står det saker som vi inte får skriva eller vaddå?
    Att de är inne och läser bryr jag mig inte om, för som sagt, Ett öppet forum, är det privat så kan man ta det i inbox eller msn. Men.. Anmälla... Suck. Men personligen så tycker jag att det har blivit sämre här på fl Saknar tiden i början här Innan det var så mkt folk

• Sarasnaran

Ja tänk bara på denna lilla tiden idag sedan mitt inlägg skrevs!!
    35 klick i tråden varav 5 stycken skrivit något.

Malin - Jag håller helt med. Tiden med mysFL är förbi, för längesen.

Svar på tråden Tråddödarfolket #10