• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • Phantera

Krik > Vilar Minna ngt på dagen? Dee gör ju det...och det är ju så skönt som jag skrev till Snutti!

Nej...sängen! NAtti!

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Krikelina

Phant: Ja hon gör ju det..har dock funderat på att dra ner den tiden från 1timme till en halvtimme.
    Minna är så ledsen efter dagsvilan..som om hon antingen sovit för mkt eller för lite...svårt det där.

• Krikelina

Gymnasten har ledsnat...dags för sängen tror jag bestämt.

Nattinatti!

• Lilou

Ber om ursakt...vill sa garna skriva till er alla...men ar helt slut...i lordags stadade jag i ELVA timmar och pa sondag hos svarisarna hela dagen...idag hemma...ute en svang pa morgonen...alldeles for varmt. Aven med ac...far spader. Har precis duschat & tagit iskallt fotbad...*gaaah*...

Forlat an en gang...skriver mera nar jag orkar...sova snart

• Minna
    Phant-- kul med hästar! Dom är fina, men läskiga!
    Det var länge sen jag hälsade på grannens häst nu ju... borde jag göra. Han är fin.
    Katterna flyttar om ca en vecka. Kommer bli jobbigt, sitter t.ex med en utav dom i knät nu.. dom är så mysiga.
    Men som sagt, dom kommer ju bo hos mina syskon, så jag kommer träffa dom ofta.
    Och en behåller vi ju.

Mer-- skönt att det gick bra på jobbet.

Snutt-- näe, jag minns inte vad jag skulle skriva till dig, du förlåter mig hoppas jag.. *pussar på*

Malin-- men shit! Nu kommer ju ungen snart!!!

Krik-- så roligt att Jonna börjar visa sig själv nu, eller vad man ska säga.
    Kul när man börjar se deras personligheter lite mer.
    Meja visa mer och mer varje dag hon... Den tjejen ska man inte mucka med har jag lärt mig...

Min dator har havererat.. den tål inte värmen.. bajs.
    Men jag ska få en ny, vilket var tänkt för länge sen, genom företaget då.
    Måste ju ha en dator för att kunna jobba.
    Men jag får den nog inte förrens om några veckor.
    BLÄ!
    Tur att Andreas har en dator jag kan låna.
    Han skulle förresten se om det fanns någon lap jag kunde låna från jobbet tills jag får min nya.

Idag har jag varit inne i stan och skrivit in mig på körskolan, och bokat in tio körlektioner.
    jag tog även med mig min körkortslösa  man och skrev in honom och bokade in tio körlektioner till honom också.
    TJOHO!
    Nu får vi bara hoppas att det löser sig med barnen när jag är på körskolan.
    Men det ska nog gå... på nåt sätt...

Och så har jag jobbat, som vanligt, höhö.
    Men det är kul. Jag gillar det.
    Skönt att jag kan bestäma helt själv när jag ska jobba.
    Jag brukar alltid börja jobba precis när vi har lagt barnen, lättast att tänka när dom sover.

Texten är miniliten på den här datorn, jag ser typ ingenting.
    Ha.

Näe, om man skulle ta och sova nu kanske.
  • Minna
    Men Lilou-- varför städar du så mycket?! Det är jätteviktigt att ta det lugnt när det är så varmt vännen!
    Ta hand om dig själv och din kropp!
    Och inte behöver du be om ursäkt till oss! Bara att du lämnar någon enstaka rad gör iaf mig jätteglad!
    *kramar om*

Sova var det ja..
  • Sarasnaran

Goodmorning!

Örk vad natten varit varm. Bah!
    Hugo har haft en "sån" natt och ätit och ätit och ätit. Så mamma Snutt är ett vraaaaak!
    Conny gick upp med liten halv åtta och jag sov vidare till tio. Nu vilar Conny en stund.

Minna - Kul med ny dator! Kan ju krävas om du ska kunna jobba liksom.
    På tiden med körkort för Andreas!
    Och dig för den delen... *säger hon som inte har körkort själv *

Lilou - Vad du städar!
    Det är skönt att städa, men det får ju inte bli i absurdum!

Idag ska jag jobba tre timmar. Precis lagom. Kommer ha ont i benen efteråt, men det är bara att bita ihop och giiiilla läget gillalalalala läget.

Puss haj!

Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Krikelina

Minna: Hehe go Meja ! Roligt men samtidigt jobbigt med viljestarka barn .
    Kul med körkortspluggeri eller nja kanske inte  men det är ju skoj när man får körkortet

Lilou: Jaiks hur orkar du städa ??? Lova att ta det lugnt nu.
    Som Minna sa, inte behöver du be om ursäkt inte .

Blää vad varmt det är...klibbigt som sjutton...och jag måste städa det ser ut som ett katastrofområde här hemma. Har skjutit upp det på tok för länge.

*Mot dammsugaren och moppen*

• Lilou

Hej

Ja, jag overdrev som bara den...men det var sa stokigt och oorganiserat...tog tillfallet i akt da jag var ensam hemma...gar inte att storstada med Ida har...jag kan iaf inte det!

Jaha...har inte sa mycket att beratta...allt som vanligt....ja just det...huset ska vara tomt pa alla mobler & saker i september, sa vi maste PACKA...hur mycket som helst...jaja...det ordnar sig!

Ida grinig idag...hon finner ingen ro till att leka sjalv...ska klanga heeela tiden...jeje...ropar mamma mamma mamma! hela tiden *fniss*...sott ar det iaf

sa lange!

• MerenwenElanesse och Tristan

FAN FAN FAN

Jävla cp kunskapstorget Är så FÖRBANNAD just nu!

Fick för ca 1 mån hem ett brev från csn att skolan(kunskapstorget) lömnat NYA!? uppgifter till dem att när jag gick vårterminen så plugga jag bara DELTID!?
    WHAT THE FUCK så jag ringde dme o de skulle fixa tilld et meddetsamma sa dem! SURE BABY

JÄVLA as

Fick hem ett brev från csn idag

eftersom de inte "hört nåt" sen senaste brevet så fick jagen riktigt NICE avi på " 20 000

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FUCK FUCK

Det enda som går är typ att överklaga står det i brevet

nää fy fan jag grinar

jag hatar skolan & csn

detta är sista terminen

jag tänket plugga

Thanx fo that liksom'

*går o dör*

♥ Jag önskar dig allt vackert för du är Det bästa som jag vet ♥
Svar på tråden Tråddödarfolket #10