• snuffsan74

pergotime

hej hej

Börjar med pergotime imorg,
    undrar om någon kan svara mig hur det är?
    Om man förändras på humor el något,
    Börjar på min 5 mensdag, hur lång tid efter har jag som störst chans att bli gravid någon som vet?

• Svar på tråden pergotime
  • snuffsan74

Grattis grattis vännen till +

Blev så glad för eran skull,

Nu måste du hålla oss med information hela vägen.........

Jag tog min sista pergo tabl igår,

om jag inte lyckas denna gången med + så skall jag till min läkare i nov o då skulle det bli sprutor...

kramar om er alla i massor

• blondi75

Acwell- Fantastiskt!!! Grattis igen!!

Snuffsan -Så nu har du asså tagit din sista pergo. då får vi ju hoppas att det tar saj nu då!! det måste ju bara göra det

kramar till er

• Gerbia

Hej!

Lycka till alla er som har plussat,
    Hoppas jag snart också gör det.
    Kram Anja.

• Hurra

TJA! Jag åt pergotime i nästan ett år innan jag blev gravid (missfall). Åt bara en halv tablett mellan dag 5-9. Kännde inget av dom. Började med att ta en tablett men enligt doktorn blev det alldeles för mycket. Verkar inte fungera så bra dom där tabletterna.

• blondi75

hajhaj alla!!

Hur går det för er? snuffsan?Anja? hurra? jag har efter min andra pergokur bim nästa torsdag!! Håll nu tummarna för maj!!
    kramar till er alla

Ps: hur mår hassel?

• majsan26

grattis achwell!!!!!!! Lycka till alla andra!

• EmmaMatilda

Säkert ngt aom skrivit redan, men min gyn dr sa att störst chans att bli gravid var på dag 16 , lycka till

• Achwell

Tack för alla grattis! Snart får jag säga grattis till också hoppas jag

Kram på er!

• blondi75

Jag e ente på så gott humör nu.. Fick min mens i söndags-dag 24!!! Skulle ju ente ha den förrän på torsdag.. Blir så jäkla lessen o arg..
    Fattar ente varför den kom så tidigt,har den aldrig gjort..

Så nu ska jag börja min sista pergokur på torsdag.. funkar det ej denna gång så blir det starkare grejer.. känner maj väldigt lessen o ej hoppfull alls just nu..

kramar

• blondi75

hajhopp! e det bara jag här eller? snuffsan hassel achwell-Hur mår Ni nu??? puss o kram ps.jag e på dag tre av min sista pergokur nu!!

• Achwell

Hej hopp på dig också, blondi75 Hur går det med Pergon, är det din sista dag på måndag eller? Jag håller tummarna Stenhårt här för att det ska gå bra denna gång! *håller!!!* hihi

Själv mår jag okej. Har lite illamående på fm och känner mig uppblåst mesta hela dagen... men men... det är ju för ett gott syfte, om ni förstår vad jag menar. På tisdag ska jag in på undersökning hos min gynläkare. Han sa att det blir det sista besöket på gyn på ett tag, för sen är det meningen att de på mödrarvården ska ta hand om mig.

......

..

Jag är lite nervös inför besökte på tisdag faktiskt. Jag ska erkänna en sak. Jag tog ett gravtest igen (igår) bara för att vara säker... (det var ju bara det femte testet ) och det visade fortfarande plus!!! Jihoo!

KRAMAR till er alla!!!
    Må så gott!

• blondi75

Achwell.. Du e rolig du -5 gravtest?? jag tror faktiskt att du lugnt kan säga att du e gravid .

Lycka till på gynbesöket,du får rapportera sen! Kram på daj!! o förressten-japp tog min sista pergotablett idag.. äl spruta om nåra dagar..

• Gokoglan

hej!
    jag har kört Pergotime nu för fösta gången..sista tabletten intogs den fre 13/10...sen dag 1 lör osv framåt!

Jag fick mkt liten info,...men jag fick direkt en känsla i äggledarna som typ mens smärtor och igår avtog dem helt..( dag 8 igår i räkningen dag 1-10 från sista tabletten)

Är dessa "mens smärtor bra eller dåligt?

• blondi75

hejsan.. jag kan tyvärr ente svara på din fråga.. Förstår ente vilken dag i cyklen du e på..? Kram

Svar på tråden pergotime