Merze skrev 2008-05-15 21:54:50 följande:
HEJ PÅ ER !!Drutten !! Fasen oxå att mensmonstret kom till dig!! Stor kram!!Det var inte PMS jag hade i veckan !!! Jag har PLUSSAT!!!!! japp jag e GRAVID på smällen bulle i ugnen........ Lycklig !! Kram på er .... e helt snurrig i huvudet.....
ÅÅÅÅÅÅhh, gud vad kul, STORA GRATTISKRAMAR TILL DIG!!!!!!
Då finns det hopp även om man tror att det är PMS man har...=) Ja, jävla skit att mensen kom, men är faktiskt inte så ledsen för det just nu. Nu när du OXÅ plussat, så tänker jag att det ju faktiskt händer mirakel, för det är väl nästan så det känns?
Har idag tagit andra pergo-tabletten, känner mig kanske lite trött, och det spände till i höger äggstock(?) vid ett tillfälle idag, men annars inget konstigt. Längtar till torsdag när jag får se resultatet på VUL..hoppas att det går bra så vi kan "köra" sen när ÄL kommer..
Det sköna med forumet här är att man faktiskt kan glädjas jättemycket när nån väl plussar, fastän man själv inte nått dit! Det är skillnad om nån man känner blir gravid, då blir man lite avundsjuk, men så är det verkligen inte här! Jag bara ryste när jag läste ditt inlägg, Merze!! Blev nästan lika glad som om det vore jag själv!! Än en gång, GRATTIS!! När har du BF, förresten?