• paramore

    Har ditt husdjur ett ovanligt/pinsamt namn?

    ja som rubriken lyder, har ditt husdjur nått ovanligt/pinsamt namn som folk reagerar på när dom får höra de?

  • Svar på tråden Har ditt husdjur ett ovanligt/pinsamt namn?
  • Blue Bear
    Blue Bear skrev 2009-01-10 20:42:34 följande:
    Roligaste namnet på en hund som jag har hört var Bengt.Och han såg  som en Bengt.. Hunden tillhörde min lärare Lars som brunkade ta med sig Bengt på våra utflykter. Lasse och Bengan
    Ska tillägga att själv har jag Saga och Selma (katter). Inte ovanligt..

    Har haft Hugo, Lenny och Smokey (katter) och Leo och Dino (hundat) inte heller så ovanligt..

    Men en katt jag hade fick namnet Lassie (efter filmen med hunden).. det var kanske ingen typsik namn för en katt.. 
    ♥♥♥Adi 080626 - alldeles underbar!♥♥♥ thebluebear.bilddagboken.se
  • meesa

    Swiper Tjuvräven heter vår katt, döpt efter dotetrns favoritprogram Dora Utforskaren.. Lite udda kanske..

  • mams84

    Min katt heter Alfons Åberg, och hans bror som jag fick avliva hetter Lasse Berghagen Pinsamt när dom ropar upp de på djursjukhuset, men så långt tänkte inte miin fd sambo.

  • Åsa hjärta Alex

    Våran hund heter Pyjamas (kallas PJ)
    Katterna heter Pip - lisa och Slynan

  • rebblan

    våra katter heter prosit o snubbel, mamman som tyvärr försvunnit nu hette pulver. o de har gjort sig förtjänta av deras namn

  • Klåfingerapa

    Kände en häst när jag var liten som hette Balle. Det var rätt många som skrattade åt det, men jag fattade aldrig det roliga

  • Den 12åriga vegetarianen

    Jag älskar Harry Potter och har döpt mina fiskar efter karaktärerna. Dom heter bla Cedric fiskory, feno mal foy och voldemört. Har även fågel och hund men dom har ganska normala namn.

Svar på tråden Har ditt husdjur ett ovanligt/pinsamt namn?