• Roots82

Mammagrupp Göteborg

Undrar om det finns intresse för mammagrupp eller liknande för nyblivna mammor i Gbg? Hör av dig om du är intresserad..:)

• Svar på tråden Mammagrupp Göteborg
  • Madamet

Jag hänger gärna på, kan alla tider :)

• Madamet

Tovolo: Kanon med barnrytmiken, tänkte anmäla oss men hittar inte hemsidan, hittar bara info om att man kan anmäla sig.(bra att jag jobbar som webmaster men inte kan googla ordentligt...man släpper jobbet fort :))

• Che82

Hej tjejer!!

Är förstås ute lite väl sent men gör ett försök- nån som vill ses i morgon? Alltså på månd?

Tar en titt i morgon bitti o kollar om nån nappat! Sov gott...

• Doodie1

hello, är lite borta från sidan just nu, men har en liten som tar en del tid att träna in i amningsträsket. Efter 2 veckor börjar det ta sig lite bättre, ska till BVC idag och se hur han väger, mår mm. Kör gärna lite barnvagnsrace framöver, pricka nåt datum?

KRAM

• tovalo

Hej,

Jag kan tyvärr inte idag che, men lite senare i veckan? Hur har du/ni gjort med vaccinationen? Jag känner mig osäker, vet inte hur jag ska göra...Ingen i familjen har alltså tagit den ännu.

Blir det mossen imorgon?

• tovalo

Madamet: Här kommer länken till babyrytmiken: www.svenskakyrkan.se/annedal/

Du får nog klicka dig fram därifrån...Det står babyrytmik i spalten till vänster. (Lycka till) Angående att glömma jobb, jag vill minnas att man var rätt så förvirrad i början...Amningen gjorde iaf mig väldigt glömsk och trött! (Lite av den förvirringen försvann när jag slutade amma)...:)

• Che82

nja alltså vaccineringen är jag inte så positivt inställd till. Brukar du vaccinera dig mot influensan?

Den avgörande frågan är väl om man tillhör riskgrupp? Jag ser ingen anledning till att vaccinera oss då vi är till synes fullt friska. Du har ju dessutom bara skydd i 9 månader o det skyddet är väl 60-70 % om jag inte missminner mig?