• Anonym (Den andre)

Ni som är otrogna, var ses ni för sex?

Med risk för att somliga ska sätta moralkakan i halsen
    Ni som är otrogna och där båda parter har förhållanden, var ses ni för era intima stunder? Givetvis ska det vara ställen där man inte riskerar snabb upptäckt!
    Jag vill inte ta hem min älskare hem till mig, och inte heller åka hem till honom.

Behöver verkligen tips!

• Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?
  • Anonym (Hulda)
    Anonym (moralkakan) skrev 2016-11-15 15:34:01 följande:

Vem säger att din version av "normalt" är den rätta? Hon kanske tycker det ni har nu är normalt?

Och varför är otrohet den enda möjliga lösningen? Är det så du löser alla konflikter när ni tycker olika? Jag frågar först, om hon inte tycker som jag så gör jag som jag vill ändå fast i smyg.

Å andra sidan löser man ju inte andra problem som Viktors fru heller. " jag gillar inte att fiska eller gå på bio och tänker minsann inte göra det men du får absolut inte fiska eller gå på bio med någon annan. Jag struntar totalt i om fiska är det allra bästa du vet och att du vill diskutera filmerna med mej. Det är ditt problem. Du får inte prata film med nån på ett filmforum heller för då kanske det slutar med att ni börjar fiska ihop. "
  • Anonym (Lottis)
    Årsta skrev 2016-12-26 11:41:16 följande:

Finns det något bättre än bilen?

Ja, hotellrum!!
  • Anonym (jag)
    Årsta skrev 2016-12-26 11:41:16 följande:

Finns det något bättre än bilen?

Ja det mesta är väl trevligare än en bil?!??
    Det går inte att tvätta av sig eller ta en dusch efteråt heller. Man brukar ju bli rätt kladdig/svettig efter en stunds härlig älskog och då är verkligen inte bilen mitt förstahandsval...
  • Anonym (hållertillämnet)

Jävla intressant att se hur en tråd som handlar om "tips på hur man träffas om man är otrogen" förvandlas till en jäkla moraltråd istället.

Det är faktiskt felet med detta jäkla forum, folk kan fasen inte hålla sig till ämnet, nästan i någon tråd alls. Alltid är det folk som skall börja skriva om helt andra grejor och dra tråden åt ett helt annat håll, oftast pga de inte håller med om vad ämnet handlar om.

Exempelvis trådar om "analsex" där folk undrar över "tips på hur man bäst utför det", redan efter något svar i tråden så börjar det hagla in "usch för analsex, där skall bara bajs ut" och liknande svar, helt jävla orelevant utifrån vad tråden skapades för.

Jag är INTE för otrohet, men att läsa en tråds "överskrift" och sen få läsa en helt annan massa skit gör att man fasen tappar hoppet om detta forum och svenska folket. 

Till ämnet, som jag vet redan är "historia" eftersom TS har fixat hela situationen, men för andra som kanske tycker ämnet är intressant av någon anledning: "oavsett hur/var du/ni tänker träffas i smyg, se till att ni har en hållbar historia. Sen var/hur ni träffas är oftast orelevant, så länge ni har en historia som håller. Använd INTE en kompis som alibi då den personen måste vara med på det för att det skall hålla i längden".

• Anonym (moralkakan)
    Anonym (hållertillämnet) skrev 2016-12-27 00:15:48 följande:

Jävla intressant att se hur en tråd som handlar om "tips på hur man träffas om man är otrogen" förvandlas till en jäkla moraltråd istället.

Det är faktiskt felet med detta jäkla forum, folk kan fasen inte hålla sig till ämnet, nästan i någon tråd alls. Alltid är det folk som skall börja skriva om helt andra grejor och dra tråden åt ett helt annat håll, oftast pga de inte håller med om vad ämnet handlar om.

Exempelvis trådar om "analsex" där folk undrar över "tips på hur man bäst utför det", redan efter något svar i tråden så börjar det hagla in "usch för analsex, där skall bara bajs ut" och liknande svar, helt jävla orelevant utifrån vad tråden skapades för.

Jag är INTE för otrohet, men att läsa en tråds "överskrift" och sen få läsa en helt annan massa skit gör att man fasen tappar hoppet om detta forum och svenska folket. 

Till ämnet, som jag vet redan är "historia" eftersom TS har fixat hela situationen, men för andra som kanske tycker ämnet är intressant av någon anledning: "oavsett hur/var du/ni tänker träffas i smyg, se till att ni har en hållbar historia. Sen var/hur ni träffas är oftast orelevant, så länge ni har en historia som håller. Använd INTE en kompis som alibi då den personen måste vara med på det för att det skall hålla i längden".

Tycker inte alls det är så konstigt, vissa saker är ganska vidriga helt enkelt och väcker avsky hos många, och då räcker det nog inte med att skriva att folk ska hålla sig till topic, pysslar man med saker som för många är vidrigt så får man nog leva med att folk kommer ha åsikter om det vare sig man vill det eller ej.

Prova o starta en tråd som handlar om att plåga hundvalpar, sälja knark, misshandla kvinnor, barnaga, eller whatever som väcker avsky och skriv på trådstarten att moralkakor undanbedes... tror du det kommer respekteras?
  • Anonym (moralkakan)
    Anonym (Hulda) skrev 2016-12-25 09:36:00 följande:
    Å andra sidan löser man ju inte andra problem som Viktors fru heller. " jag gillar inte att fiska eller gå på bio och tänker minsann inte göra det men du får absolut inte fiska eller gå på bio med någon annan. Jag struntar totalt i om fiska är det allra bästa du vet och att du vill diskutera filmerna med mej. Det är ditt problem. Du får inte prata film med nån på ett filmforum heller för då kanske det slutar med att ni börjar fiska ihop. "
    Å andra sidan så är att knulla någon annan inte heller en lösning, för om det är frun Viktor vill ha sex med så löser att knulla någon annan inte problemet heller. 

vad de har är ett relationsproblem, det brukar man lösa med ÄRLIG kommunikation och om man inte lyckas komma överens om en GEMENSAM lösning så finns det alltid skilsmässa eller separation... att gå bakom ryggen på sin partner bara för att man inte får det man vill ha är bara jävligt fegt och löser inte heller någonting. 
  • Noname00

Brukar ni låta era älskare spruta sin sperma i er, eller brukar ni gillar tanka på så att säga?

• Anonym (Ita)
    sexymandy skrev 2016-11-15 13:17:33 följande:

vi brukar knulla i skogen. Endast älgar som ser på. Inte min man eller min älskades fru kan se oss. I bland så bokar jag resa för min man, och bjuder hem min älskare under helgen 

Hopas att en hora som du och andra otrogna svin åker ut för hemska saker i framtiden.
    Rättvisa är om ni själva blir drabbade.
  • Anonym (man40)

Träffade en kvinna för knull igår morse, hon kom hem till mig på morgonen när barnen gått till skolan. Både hon och jag är otrogna mot respektive, båda behövde få utlopp för kåtheten helt enkelt. 

• Noname00
    Anonym (Lottis) skrev 2016-12-26 12:26:10 följande:
    Ja, hotellrum!!
    Låter härligt!
  • Anonym (Nice)

Vi brukar träffas dagtid på hotellrum eller i min älskares övernattningslägenhet.

Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?