• Renni

    BF september 2011

    Hejsan!

    Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

    Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

    Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

    1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • Rehnish
    Frelin skrev 2011-10-17 15:32:04 följande:
    Nelia82: stort grattis!

    Rehnish: Stort grattis!
    Tack tack!
  • mangelica

    oj, hadde glömt att jag hadde denna tråd som favorit :D.. Vad kul att se att det är så mycket nya bebisar :D.. Blev ju medlem i denna grupp för att jag skulle bli en septembermamma, men så blev tyvär inte fallet, fick et missfall i februari :(.. 24 september skulle min lilla tös blivit storasyster :(.. men jag önskar er alla lycka till med era små hjärtan :D 

  • Mamma0911

    Att va 2 barns mamma är inte så jobbigt som jag trodde det skulle va, gumman är jätte snäll å älskar sin lille bror. Så är hon inte nå avundsjuk alls, hon va det i början då hennes pappa höll i bebis. Men det har släppt, så nu njuter man för fullt av at va hemma med sina små änglar

  • Dior

    Första dagen idag som jag är ensam hemma med två barn, lillebror vill helst ligga i famnen hela tiden vilket kan vara lite jobbigt ibland när man har saker att göra. Storebror pysslar gärna om lillebror, ska pussas och kramas hela tiden.

  • Mamma0911
    Dior skrev 2011-10-21 11:46:22 följande:
    Första dagen idag som jag är ensam hemma med två barn, lillebror vill helst ligga i famnen hela tiden vilket kan vara lite jobbigt ibland när man har saker att göra. Storebror pysslar gärna om lillebror, ska pussas och kramas hela tiden.
    Min lille är mammig i dag med, som tur så har man bärselen. Så dottern vill pussa å krama lille bror hela tiden med
  • Nybro76

    fick våran son den 15 sept 19.56.
    han ska heta ivar.

    bor i småland   

  • cicci89

    Min lille kom den 13/9 :) är jobbigt som tusan eftersom jag står ensam med två barn! Båda mamma sjuka men det går bara man vill !

  • Dior

    Längesen jag var här inne. Lillkillen växer så det knakar, springer fortfarande till bvc 1/v för navlen vill inte läka så vi lapiserar den varje gång. Snart står vi med barndop här i januari.

  • Heffa

    Hej tjejer! Vi använder inte denna tråden utan skriver numer i septembermammorna. Länk till den ska finnas i trådstarten. :)