• Svar på tråden glossybox tråden!
  • LillaJag06

Idag kom Julboxen.

Är RIKTIGT besviken. Denna gången var de snåla som bara den.

Se för er själva.

Om ni inte ser bilden direkt får ni citera mitt inlägg.

• LillaJag06
    orianthi skrev 2013-12-20 04:33:19 följande:

Jag fick ett parfymstick, nån slags golden shimmer highlight, batists torrschampo ( den är iofs skitbra ) ett nagellack och... Ja vad fan var det mer...

Låter som att vi fått samma sak. Detta fick jag.

Har provat nagellacket ( är nagellacksfreak) och är nöjd än så länge. Det sitter kvar på dag tre utan underlack och överlack. Gör så för att veta hur lacket fingerar utan annat :)

Torrschampot gillade jag med och hade sedan innan det för brunetter.

Har provat highlightern och kan väl inte säga att det direkt syns på mig ( är olivgärgad i hyn) men bra att den är vattenbaserad.

Schampot luktar illa så det har jag inte provat ännu.

Parfymsticket har jag provat två gånger.

Det är lätt att applicera, har inte fått några utslag och luktar som en lotion. Inte för starkt och försvinner efter en stund.

Hm det var väl allt?

Har haft glossybox i 1 och 1/2 år och tycker nog att boxarnas kvalitet ibland blir sämre :(
  • Khaleesi

Julboxen var ok, fick nagellack, mascara, lösfransar, ögonkräm och EA-kapslar. Missnöjd med EA men bytte de mot en fransböjare.

Guldboxen var dock bara skräp :( Endast det bronsiga lacket från Butter får stanna. Lyckats byta bort resterande tre av fem saker iaf.

• Milliemolly

Jättemissnöjd med dec-boxen Fick en fransböjare som jag redan har fått i en annan Box. Jag har fått nagellack i alla boxar utom en. Nu fick jag ett vinrött, dvs en färg jag också redan fått men av annat märke. Tycker de kunde överraskar lite mer med denna Box som kom vid jul. Tveksamt om jag ska fortsätta när man redan efter 6 mån börjar få samma saker igen......

• Milliemolly

Nöjd med den senaste och jag fick en ny vara sänd till mig för dubbletten av fransböjaren. En bodybutter från Bodyshop. Tycker att varje box bör innehållla en prosukt i fullsize

• MammaMaria06
    LillaJag06 skrev 2013-12-07 18:28:12 följande:
    En liten varning för ansiktsmasken. Fick en allergisk reaktion idag :(
    Idag fick jag tummen ur och testade den. Var skeptisk för jag har himla känslig hud. Direkt när den var avtvättad var jag ordentligt rödflammig men det försvann efter en stund. Nu efteråt ser ansiktet kanonfint ut, blev så rent och slätt.

• Sara842223233
    Odile skrev 2013-12-11 21:53:03 följande:
    Någon som vet var man kan köpa Naobay krämen?
    Hej, Naobay finns nu att köpa i Sverige, på bland annat Stylingagenten. Men snart även på väldigt många fler ställen :)
  • LillaJag06
    Rutttttan skrev 2017-01-15 10:47:10 följande:

Håller med boxen ser snygg ut i januari

Tråden är 3 år gammal :)
  • Rymdmoln
    Rutttttan skrev 2017-01-15 10:47:10 följande:

Håller med boxen ser snygg ut i januari

Ser verkligen fram emot den!
    LillaJag06 skrev 2017-01-15 13:26:36 följande:

Det gör väl inte så mycket? :) vore toppen om den kunde komma igång hehe. Om man slapp de där jäkla reklaminläggen bara...
  • Aniiee
    Rymdmoln skrev 2017-01-15 22:57:29 följande:
    Ser verkligen fram emot den!
    LillaJag06 skrev 2017-01-15 13:26:36 följande:

Det gör väl inte så mycket? :) vore toppen om den kunde komma igång hehe. Om man slapp de där jäkla reklaminläggen bara...
    Anmält reklaminlägget.

Om man ser en sån länk och man kan (dvs i princip, sitter vid en dator) så anmäl, klicka i "virus/spam/reklam" och skriv "ref-länk" i meddelandet till moddsen. De tar bort det så fort de kan/ser/hinner.
    Knowledge is knowing Frankenstein wasn't the monster. Wisdom is understanding Frankenstein was the monster.
  • Rymdmoln
    Aniiee skrev 2017-01-15 23:42:38 följande:

Anmält reklaminlägget.

Om man ser en sån länk och man kan (dvs i princip, sitter vid en dator) så anmäl, klicka i "virus/spam/reklam" och skriv "ref-länk" i meddelandet till moddsen. De tar bort det så fort de kan/ser/hinner.

Tack för tipset! Ska göra det nästa gång jag ser såna inlägg
Svar på tråden glossybox tråden!