glossybox tråden!
Här diskuterar vi Glossybox :)
Här diskuterar vi Glossybox :)
Idag kom Julboxen.
Är RIKTIGT besviken. Denna gången var de snåla som bara den.
Se för er själva.
Om ni inte ser bilden direkt får ni citera mitt inlägg.
Jag fick ett parfymstick, nån slags golden shimmer highlight, batists torrschampo ( den är iofs skitbra ) ett nagellack och... Ja vad fan var det mer...
Julboxen var ok, fick nagellack, mascara, lösfransar, ögonkräm och EA-kapslar. Missnöjd med EA men bytte de mot en fransböjare.
Guldboxen var dock bara skräp :( Endast det bronsiga lacket från Butter får stanna. Lyckats byta bort resterande tre av fem saker iaf.
Hej! var finns köp och byt för glossybox?
Sök på Glossybox Köpes/Bytes/Säljes på Facebook.
Jättemissnöjd med dec-boxen Fick en fransböjare som jag redan har fått i en annan Box. Jag har fått nagellack i alla boxar utom en. Nu fick jag ett vinrött, dvs en färg jag också redan fått men av annat märke. Tycker de kunde överraskar lite mer med denna Box som kom vid jul. Tveksamt om jag ska fortsätta när man redan efter 6 mån börjar få samma saker igen......
Vad tycker ni om den senaste boxen?
Nöjd med den senaste och jag fick en ny vara sänd till mig för dubbletten av fransböjaren. En bodybutter från Bodyshop. Tycker att varje box bör innehållla en prosukt i fullsize
Håller med boxen ser snygg ut i januari
Tråden är 3 år gammal :)
Tråden är 3 år gammal :)
Anmält reklaminlägget.
Om man ser en sån länk och man kan (dvs i princip, sitter vid en dator) så anmäl, klicka i "virus/spam/reklam" och skriv "ref-länk" i meddelandet till moddsen. De tar bort det så fort de kan/ser/hinner.
Är ni nöjda med Er Glossybox?
För det mesta är jag nöjd.