• Anonym

Runkar ni alltid åt er man?

Min man vill alltid att jag ska runka åt honom när jag inte vill ha sex.
    Jag tycker väl att jag borde slippa när jag inte har sexlust.
    Men enligt honom har alla hans ex gjort det.
    Dom har runkat varje gång han ber om det.
    Och det är flera ggr i veckan

Vi har lite dåligt sexliv just nu för jag har nyss fått barn

• Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?
  • Anonym (o)
    Anonym skrev 2013-02-01 11:07:01 följande:
    Varför blir tjejer arga på att killar vill ha sex? Jag förstår inte, det är väl bra att de vill? 
    ÄR själv tjej men jag fattar inte...

Ja, men det är ju inte partnerns lust man blir sur över. Trodde nog det var lätt att förstå. Det är ev tjat, press och krav man blir arg på att utsättas för. Risken att få dras med en tjurig och avig partner för att man inte haft lust att tillfredsställa dem sexuellt just när partnern vill. Martyrskapet en del klär på sig under klagan att - buhu, hon/han älskar mig inte. Sådant är galet oattraktivt och får i alla fall mig att tappa både lust och respekt för en partner.  
  • Anonym

Be honom göra det själv när du tittar på!

Själv kan jag tycka att det är väldigt upphetsande. Om jag från början har sagt att jag inte är sugen så slutar det nästan alltid med att vi har sex när jag ser honom tillfredsställa sej själv framför mej. 

• Anonym (jo)

"Tömmer" ofta min man innan vi lägger oss..

• Pentra

Och idén med att dra upp en mer än 6 år gammal tråd är...? o_O

• Pussan
    Pentra skrev 2019-06-08 20:08:29 följande:

Och idén med att dra upp en mer än 6 år gammal tråd är...? o_O

Om ¨jo¨ anser att hon hade något att tillföra i ämnet så får hon väl göra det? 

Idén med din diss är...?
  • Anonym (frun)

Jag runkar av honom och så får han spruta ner mina bröst i alla fall en gång under tiden jag har mens. Men jag gillar ju det. Du ska inte behöva göra något du inte vill.

• Anonym (jo)
    Anonym (frun) skrev 2019-06-09 14:02:57 följande:

Jag runkar av honom och så får han spruta ner mina bröst i alla fall en gång under tiden jag har mens. Men jag gillar ju det. Du ska inte behöva göra något du inte vill.

Och jag runkade av min man i bilen idag.
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (Man) skrev 2013-02-01 11:17:29 följande:

Att verkligen inte ha någon lust är en sak.

Men att som många tjejer/kvinnor göra ett eget val att aktivt arbeta för att motverka sin egen lust, det är mycket svårt att förstå!

Hur gör en kvinna när hon arbetar aktivt för att motverka sin lust?

Tar hon i lite extra när hon föder barn för att spricka mer?

Håller hon sig vaken några timmar extra på natten när babyn har somnat om?

Struntar hon medvetet att duscha och fixa till sig för att hon vill känna sig oattraktiv?

Tar hon på sig allt hushållsarbete för att slippa bli kåt?

Är uppriktigt nyfiken.
  • Anonym (Runka)

Ni tjejer som runkar av killar tar ni det lugnt först för att sedan öka tempot

• Anonym (H)

Hade bara gjort det om jag velat.

Vad har hans ex med dig att göra?

• Hårfagre

Ta och gör så mannen får stånd, sedan slår ni kuken hårt. Då slutar han be om runk

• Anonym (seriöst)
    Hårfagre skrev 2019-06-10 23:30:26 följande:

Ta och gör så mannen får stånd, sedan slår ni kuken hårt. Då slutar han be om runk

Räkna ,med stryk tillbaka eller åtminstone en polis anmälan. Man slår inte någons kön i illvilligt syfte oavsett någon anledning. Du bör söka hjälp! 
  • Hårfagre
    Anonym (seriöst) skrev 2019-06-11 01:05:48 följande:

Räkna ,med stryk tillbaka eller åtminstone en polis anmälan. Man slår inte någons kön i illvilligt syfte oavsett någon anledning. Du bör söka hjälp! 

Det här skall ses som en preventiv åtgärd, inget annat !
  • Anonym (seriöst)
    Hårfagre skrev 2019-06-11 01:40:25 följande:
    Det här skall ses som en preventiv åtgärd, inget annat !
    En bättre åtgärd vore väl att gå ut utanför dörren och aldrig gå in igen. Varför skulle man sjunka så lågt att man slår någons kön sådär. Har aldrig slagit en tjej, men i ett sådant läge så hade jag misshandlat den så brutalt att hon får lida i månader efteråt! Skiter i om jag skulle få sitta då helt seriöst. Hade gjort kaos. Skulle se till att personen aldrig mer blir återställd, att hon aldrig mer någonsin kommer att få frågan av någon annan igen. Men visst, gå du o slå på hårda kukar så får du antagligen vad du förtjänar en dag. Finns en anledning till att man dras till vackra och inte missbildade om du förstår vad jag menar. Syftar definitivt inte på de som har otur utan enbart på de som har skapat sitt problem helt på egen hand, val och handling!
  • Anonym (Ja)

Ja självklart! De flesta män behöver få utlösning 2-3 ggr i veckan. Jag runkar hellre av honom än har sex. Brukar skylla på mens osv.

• Anonym (Musse)

min fru är fantastisk verkar det som, vi har väldigt mycket vardags sex vilket är fint, kanske tråkigt men det är närhet och enkelt, sen så när vi inte har det för hon har mens eller så, då brukar hon fråga innan vi ska sova om hon ska runka av mig Vilket jag är så tacksam att hon gör och vill göra, 

• Anonym (Liz)

Ja på morron kan ju inte låta han gå till jobbet och vara kåt.

• Laarsaa

Inte så att jag frågar henne om, men hon brukar ofta göra det ändå. Vid bilkörning, vandringar mm tar hon ofta fram den o låter mig spruta. 

Men, hon gillar att bara hålla om den o trycka runt roten, känna, hur den styvnar, mjuknar, pulserar och rycker. Så kan hon hålla på länge, timvis vid långkörningar eller om vi kollar nån film hemma.  Jag är tacksam över hennes sätt att relaxa och och bara njuter men visst, ibland blir det så edgy att jag måste säga att jag måste få komma.

• Tom Araya

Runka kan jag göra själv, så jag ser ingen poäng med att hon ska göra det åt mig.

Ska hon tillfredsställa mig så ska det vara på ett sätt jag inte kan göra själv.

• Anonym (Never!)

Varför skulle jag? Runka kan männen göra på egen hand. Ska han bara ligga där och ha det skönt med min hjälp utan att anstränga sig för att ta egna initiativ, så får det verkligen vara.

Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?