Bim denna veckan
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Ja beställde clearblue äl stavar för 99 kr hade rabatt. 7 stycken. Ska testa mitten när mensen väl e i gång helt. Än bara spottings. Sa t mig sj ej använda äl stickor men nu helt omöjligt veta. Får me köpa sån bisolvon haHa
Haha va bra du köpt de. Ja borde prova något me som ska ge mig regelbunden mens haha. E de tablett form båda? Läste bisolvon skulle va flytande?
Rosenroten är tablettform, köpte Lifes märke. Bisolvon köpte jag dock flytande :O Hoppas inte det spelar någon roll, måste googla! Har ju ingen aning om det ens funkar men det kan ju knappast skada tänker jag :D
Har aldrig kört med äl-tester tidigare då jag har såna tydliga flytningar och så tempar jag ju också, men vill verkligen känna att vi provar allt som bara går nu. Börjar bli otålig!!!
Okey läste ngnstans de skulle va tablett men kan de spela ngn roll? Haha ja känner samma sak . Känns varje månad man längta framåt o tiden bara går. Men Innan sommaren slut ska vi ha plussat!!!
Fått hem äl stickor nu så får köra me dem när mensen e slut. Där e sån smiley om det e positivt slippa läsa av massa streck. Men lär ha sen äl så vet inte ens när ja ska börja testa haha.
Fått hem äl stickor nu så får köra me dem när mensen e slut. Där e sån smiley om det e positivt slippa läsa av massa streck. Men lär ha sen äl så vet inte ens när ja ska börja testa haha.
Men du har fått mens nudå?? Det var ju bra isf :) Ja det är svårt, jag tänkte testa på fredag och är det svagt så tar jag nog nästa på söndag o är det hyfsat starkt så tar jag väl ett på lördag också :)
Ja mensen e i gång. På riktigt haha.usch men skönt den e här. Ja har ny tid t gyn nästa onsdag fick flytta den pga mensen. Se va hon säger Med.
Skönt att du får gå och kolla upp dig lite :) Hoppas du inte har cystor eller nått annat som kan försvåra graviditet!
Här hemma har sambon typ NOLL sexlust , så jobbigt :( Imorgon börjar min fertila period enligt appen o skulle helst ligga alla dagar tills han åker natten till tisdag men vet inte riktigt hur det ska gå till... :/ Man kan ju inte tvinga honom att få upp den liksom :D I wish
Ahh ja har varit sån med noll lust senaste tiden. Därför ja visste de va kört denna månad. Plus ja va ju inlagd. Men ah han måste ju ställa upp typ haha. :) ja ja hoppas inget e fel. vi va på en lekplats idag så va där 2 kvinnor med typ 7 pojkar o en av kvinnorna va gravid ja bara omg hur gör dem?? Ska ha två till har vi bestämt så får man se om man känner så om man lyckas me ett ti syskon.
Hej hur går det?
Ingen äl här ännu o sambon åkte natten till igår :( Så det är kört den här månaden. Men vi har bestämt oss för att pausa ett tag nu, sambon känner för mycket press :( Typ me bisolvonen o så, han tycker det blev för mycket. Tråkigt men jag förstår honom också! Vi får se efter sommaren igen, vi kommer inte skydda oss men enligt mina beräkningar är han ändå borta nästan varje äl i flera månader framöver...
Känner mig deppig, men vill ju att han ska må bra också.
Kram
Hej hur går det?
Ingen äl här ännu o sambon åkte natten till igår :( Så det är kört den här månaden. Men vi har bestämt oss för att pausa ett tag nu, sambon känner för mycket press :( Typ me bisolvonen o så, han tycker det blev för mycket. Tråkigt men jag förstår honom också! Vi får se efter sommaren igen, vi kommer inte skydda oss men enligt mina beräkningar är han ändå borta nästan varje äl i flera månader framöver...
Känner mig deppig, men vill ju att han ska må bra också.
Kram
ja lämna prover idag för hormoner o sköldskörtel o ska bli kallad på ultraljud. Min gyn sa skulle allt se bra ut eller inte bra så ska de hjälpa mih om ja ej bli gravid i med ja haft så lätt förr o nu verka de ej gå . Känns ialf skönt.
Gud va skönt att höra! Klart din tjej ska få ett syskon :D Håller tummarna att alla prover ser bra ut!
Gud va skönt att höra! Klart din tjej ska få ett syskon :D Håller tummarna att alla prover ser bra ut!
Min gyn sa även när man väl tänkt lägga ner ett tag så blir man oftast gravid när man minst anat de. Hoppas de för båda oss. Du kommer med bli det snart jag lovar dig även de känns hårt nu. Ja tänker på dig o hoppas du e gravid till sommaren :)
Det hoppas jag med att vi är :) Tack för stödet!
Hur mår du sofia? Allt bra med dig??
Hur går de för dig?