• Sereht

BF 2016 Östersund

Någon som ska ha barn 2016 i Östersunds området?

Själv ska jag ha i april :)

• Svar på tråden BF 2016 Östersund
  • hundenhubbe
    Tausen skrev 2016-05-13 08:54:49 följande:

Är med i nån annan tråd du oxå är med i :)

Bor i Hara

Ja jag såg de!
  • hundenhubbe

JAAAA bf+1 här och jag bara väntar... Börjar bli riktigt jobbigt psykiskt. Dagarna är fan evigt långa och man bara väntar på att få ont. Känner mig irriterad och less på allt. Har gått okej i helgen då sambon är hemma men imorgon då han ska jobba kommer de bli drygt.. Ska inte andra barnet komma tidigare?! Suck :-P

• Sereht
    Tausen skrev 2016-05-22 12:16:59 följande:

Väntar och väntar.... :( 4 dagar kvar till bf

Hen kommer nog snart men drygt att vänta! Lycka till när det väl är dags vart bodde du?
  • Sereht
    hundenhubbe skrev 2016-05-22 12:38:34 följande:

JAAAA bf+1 här och jag bara väntar... Börjar bli riktigt jobbigt psykiskt. Dagarna är fan evigt långa och man bara väntar på att få ont. Känner mig irriterad och less på allt. Har gått okej i helgen då sambon är hemma men imorgon då han ska jobba kommer de bli drygt.. Ska inte andra barnet komma tidigare?! Suck :-P

Hehe, du kanske får prova alla dom här metoderna som sägs sätta igång födseln. Lär kanske inte funka men å andra sidan lär du få fullt upp på dagarna så det kanske gå fortare
  • Tausen

Bor i Hara. Putsade fönster igår och planterade jordgubbar idag...resultatet blev tyvärr bara ont i fogarna och ryggen. Vi började en omflyttning hemma i helgen oxå, har flyttat vårt sovrum och ska upp med en ny vägg för att grabben och bebben ska kunna få varsitt rum...känns som en bra tid att börja med detta just nu..eh...Haha... vårt sovrum är iaf beboeligt och spjälsängen ihopskruvad ;)

• Sereht
    Tausen skrev 2016-05-22 19:16:08 följande:

Bor i Hara. Putsade fönster igår och planterade jordgubbar idag...resultatet blev tyvärr bara ont i fogarna och ryggen. Vi började en omflyttning hemma i helgen oxå, har flyttat vårt sovrum och ska upp med en ny vägg för att grabben och bebben ska kunna få varsitt rum...känns som en bra tid att börja med detta just nu..eh...Haha... vårt sovrum är iaf beboeligt och spjälsängen ihopskruvad ;)

Haha mitt minne är sämst. Såg nu att det stod här lite längre upp vart du bodde Det kanske funkar med en lång promenad? Jag inbillar mig att det var det som gjorde susen för mig:-P haha, ja men det är ju inte illa att allt är klart inför bebis Du har inte instagram?
  • hundenhubbe
    Sereht skrev 2016-05-22 14:17:37 följande:

Hehe, du kanske får prova alla dom här metoderna som sägs sätta igång födseln. Lär kanske inte funka men å andra sidan lär du få fullt upp på dagarna så det kanske gå fortare

Har kört färdknäppen, krattat, varit ute och gått, tagit ett varmt bad... Några fler tips? :-P kör nog färdknäppen inatt igen. Är ju ändå pigg på nätterna....
  • Villhaenbebbe

Vi fick igår lillebror klockan 17:09 på bf -11, förstår inte hur liten han är, man glömmer fort! Men så underbar!

• Tausen
    Villhaenbebbe skrev 2016-05-23 01:42:48 följande:

Vi fick igår lillebror klockan 17:09 på bf -11, förstår inte hur liten han är, man glömmer fort! Men så underbar!

Grattis till den lilla prinsen!! Gick allt bra?
  • hundenhubbe
    Villhaenbebbe skrev 2016-05-23 01:42:48 följande:

Stort grattis! Vad fin han är!
  • Villhaenbebbe
    Tausen skrev 2016-05-23 07:26:25 följande:

Grattis till den lilla prinsen!! Gick allt bra?

Tusen tack! Ja det gick hur bra som helst, inga komplikationer och inte heller något som gick sönder på mig, och en helt fantastisk kille som jag är så kär i! :)
    hundenhubbe skrev 2016-05-23 08:06:29 följande:

Stort grattis! Vad fin han är!

Tusen tack! Hoppas era små ska komma snart :)
Svar på tråden BF 2016 Östersund