• Anonym (Ts)

    KILLAR hur vill ni bli avsugna?

    Jag har bara legat med 2 personer i mitt liv hittills, notera att jag är 19 år, och jag vill gärna suga av min partner men vet inte riktigt om det jag gör är skönt eller om jag kan göra något som är verkligen WOW för killen.

    Så därför, kan ni skriva lite tips om hur man kan göra?

  • Svar på tråden KILLAR hur vill ni bli avsugna?
  • Anonym (Undrar)
    livserfaren skrev 2016-12-16 16:25:26 följande:
    Håller med dig med exet blev det ungefär som för dig så man fick ha mysigt med sig själv ibland Med den nuvarande finns inga gränser o det känns underbart.
    Var det ditt ex som var den begränsande parten då, att hon varken ville ha ofta eller pröva på olika saker?
  • livserfaren
    Anonym (Undrar) skrev 2016-12-19 10:00:29 följande:

    Var det ditt ex som var den begränsande parten då, att hon varken ville ha ofta eller pröva på olika saker?


    Nej det var nog jag som var den begränsande partnern.
  • i-o

    Jag kan suga av mig själv, så jag brukar inte ha problemet med att förklara för andra hur jag vill ha det.

  • livserfaren
    i-o skrev 2016-12-19 10:16:09 följande:

    Jag kan suga av mig själv, så jag brukar inte ha problemet med att förklara för andra hur jag vill ha det.


    Låter väl bra för dig men grejen är väl att tjejen ska kontrollera utlösningen det är väl grejen med det hela åtminstone för mig.
  • Anonym (Undrar)
    livserfaren skrev 2016-12-19 10:08:33 följande:
    Nej det var nog jag som var den begränsande partnern.
    Varför det? Var du inte tillräckligt tänd på henne?
  • livserfaren
    Anonym (Undrar) skrev 2016-12-19 11:41:12 följande:

    Varför det? Var du inte tillräckligt tänd på henne?


    Nej jag tröttnade sexuellt på henne efter en tid.
  • i-o
    livserfaren skrev 2016-12-19 11:36:46 följande:
    Låter väl bra för dig men grejen är väl att tjejen ska kontrollera utlösningen det är väl grejen med det hela åtminstone för mig.
    Bättre att ha avlösning så det blir jämställt.
  • livserfaren
    i-o skrev 2016-12-19 19:37:48 följande:

    Bättre att ha avlösning så det blir jämställt.


    Vill hellre ha en tjej till som suger mig medans min tjej slickar o pillar på mina bröstvårtor hon är expert på det med blir såå kåt men min fantasi lever om två tjejer samtidigt en gång
  • livserfaren

    Snabbt intensivt resolut men retligt o sen när hon tar min sats i munnen när jag inte orkar hålla mig så spottar hon ut satsen på min mage för att förnedra såå härligt.

  • i-o
    livserfaren skrev 2016-12-20 10:59:45 följande:
    Vill hellre ha en tjej till som suger mig medans min tjej slickar o pillar på mina bröstvårtor hon är expert på det med blir såå kåt men min fantasi lever om två tjejer samtidigt en gång
    W.e. floats your boat.

    Jag skippar gärna mer utlägg om dina fantasier.
  • livserfaren
    i-o skrev 2017-01-02 08:18:55 följande:

    W.e. floats your boat.

    Jag skippar gärna mer utlägg om dina fantasier.


    Ok läs andra trådar då.
Svar på tråden KILLAR hur vill ni bli avsugna?