Kvinnor, se hit
Varför är det så viktigt för er kvinnor att vara självständig och stark?
Varför är det så viktigt för er kvinnor att vara självständig och stark?
Det behöver väl inte vara sämre för att man bor i lägenhet? Är det bara materiella ting som räknas?
L, och Slinky, jag har en relation med en kvinna. Vi är alla olika. Men lika mycket värda. Är det så svårt att förstå? Måste man hacka på någon, bara för att man har en annan åsikt? Jag ställer en fråga, som min respektive och jag har funderat på
Det behöver väl inte vara sämre för att man bor i lägenhet? Är det bara materiella ting som räknas?
Håller med. Eget hus är trevligt. Men inget måste. Min respektive och jag har egentid, jag är i verkstaden, hon är i växthuset, eller målar tavlor.
Öööööh... För att känna mig vuxen, förmodar jag. Det är en självklarhet för mig, jag har faktiskt aldrig reflekterat över det ens. Det var en del av min uppfostran.
Jag har levt i två långa förhållanden. Ingen av oss var självständig. Det är väl klart att en måste ge med sig? Om en vill ha en bil, men inte den andra, måste en ge med sig
Varför är du då på en dejtingsida?
Låter som du är rädd för självständiga människor för du är rädd de ska lämna dig och prioritera annat. Men en riktigt bra relation är båda självständiga och väljer att vara med varandra och det bygger en bra självkänsla och ett vi.
att kunna åka iväg på en egen resa med vänner eller tom själv är rätt sunt om man har behov för resor. om du inte är "redo" eller inte har råd så får det vara så. är det viktigt för dig att följa med så får du jobba på att bli redo till nästa gång. Det kan vara så att hon har behov av att göra egna saker ibland för att inte kvävas av dig. Det ena utesluter inte det andra.
Jag är inte rädd för att bli lämnad av en självständig människa. För om det blir så, måste jag bli självständig och klara mej själv, vilket naturligtvis går bra. Men jag vill inte vara självständig, trivs inte med det. Jag tycker man ska ha gemensam ekonomi i ett förhållande, tycker det känns konstigt om inte respektive kan följa med på grund av att inte ha råd. Vi lägger alla pengar i en hög, och använder dom dit det behövs
Ok, vad bra! Skönt att höra. Är på en dejtingsajt nu, nästan alla kvinnor där är självständiga och starka
Självständig sätter jag inte så stort värde i, men stark är viktigt för mig att vara. Väldigt bokstavligt talat. Fysiskt. För psykiskt är kört :D
Jag gillar att kunna lyfta saker, flytta saker, bära grejer, klättra, kroppskontroll. Chins, dips, mer än dubbla kroppsvikten i mark och böj, gå pä händer. Springa, vara explosiv kunna hoppa långt och högt, kunna kasta långt.
Självständig sätter jag inte så stort värde i, men stark är viktigt för mig att vara. Väldigt bokstavligt talat. Fysiskt. För psykiskt är kört :D
Jag gillar att kunna lyfta saker, flytta saker, bära grejer, klättra, kroppskontroll. Chins, dips, mer än dubbla kroppsvikten i mark och böj, gå pä händer. Springa, vara explosiv kunna hoppa långt och högt, kunna kasta långt.