• Anonym (ÖS78)

Fixerad vid unga tjejer

Är en man på 47år, sedan min skilsmässa för 8 år sedan har jag helt låst mig vid unga tjejer, dejtar bara unga tjejer, tänder bara på unga tjejer, har väldigt svårt att bli upphetsad av jämnåriga kvinnor, hur attraktiva de än är. tycker detta har blivit ett problem och har gått i terapi men tycker inte det fungerar. Tittar jag på porr så blir jag inte hård av jämngamla kvinnor alls,även att jag skulle vilja bli det.  Har någon tips på hur man ändrar tankesätt eller preferenser?

• Svar på tråden Fixerad vid unga tjejer
  • Anonym (Moj)
    Anonym (Tyckavadmanvill) skrev 2025-04-24 08:05:15 följande:
    Men en 20-åring är vuxen. Jag som 38-årig kvinna ser fortfarande ung ut och vill ha en man som känns lika fräsch som jag.
    Suck. 1) jag svarar på personer som skriver om 15-åringar. 2)du får tycka du är hur fräsch som helst 3)en 20-årig kille vill inte ha ihop det med någon i hans mammas ålder i 99 fall av 100 oavsett hur fräsch du än tycker du är. 4) väx upp och bete er som vuxna varför jaga ungdomar och barn? Det är inte friskt.
  • Anonym (Kör hårt!)
    Anonym (Moj) skrev 2025-04-23 19:54:31 följande:

Tänk att det finns pedofiler som skriver här och försöker normalisera vuxnas sex med barn. Det är för jävla äckligt. Nej en femtonåring är ett BARN och det är inget normalt med att som vuxen vilja ha sex med barn. Det hoppas jag ändå de flesta är överens om. Att få det till att det handlar om avundsjuka och alla sjuka påståenden är ju helt absurt. Fundera på vad det är för män som ni diskuterar med här. 

Kan bara hålla med, 15-åringar är barn. Lämna dem ifred.
    Ditt inlägg bör i första hand adresseras till den kvinna här på FL som regelbundet, uttryckligen och mycket detaljerat skriver om att hon vill och hur hon vill ha sex med 15-16-åriga pojkar. 
    Vad jag vet finns det ingen man som skriver så här.
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Kör hårt!) skrev 2025-04-24 16:23:38 följande:
    Kan bara hålla med, 15-åringar är barn. Lämna dem ifred.
    Ditt inlägg bör i första hand adresseras till den kvinna här på FL som regelbundet, uttryckligen och mycket detaljerat skriver om att hon vill och hur hon vill ha sex med 15-16-åriga pojkar. 
    Vad jag vet finns det ingen man som skriver så här.
    Den "kvinnan" kan va en man, det finns gott om män som ger sig ut för kvinnor här
  • Anonym (Kör hårt!)
    Anonym (Lajla S) skrev 2025-04-24 16:32:45 följande:
    Den "kvinnan" kan va en man, det finns gott om män som ger sig ut för kvinnor här

Precis. För om något obehagligt skrivs eller görs så måste vi ju automatiskt anta att det är en man. Och gärna döma alla män på dessa spekulativa antaganden.  

• Anonym (Avvekaten)
    Anonym (Moj) skrev 2025-04-23 19:54:31 följande:

Tänk att det finns pedofiler som skriver här och försöker normalisera vuxnas sex med barn. Det är för jävla äckligt. Nej en femtonåring är ett BARN och det är inget normalt med att som vuxen vilja ha sex med barn. Det hoppas jag ändå de flesta är överens om. Att få det till att det handlar om avundsjuka och alla sjuka påståenden är ju helt absurt. Fundera på vad det är för män som ni diskuterar med här. 

I lagens mening är en femtonåring lovlig att ha sex med. Byxmyndig, i allmänt språkbruk.

Du behöver inte gilla det, men att kalla den äldre parten för äcklig och pedofil är nedsättande och felaktigt. 
  • Anonym (Moj)
    Anonym (Avvekaten) skrev 2025-04-24 17:25:05 följande:
    I lagens mening är en femtonåring lovlig att ha sex med. Byxmyndig, i allmänt språkbruk.

Du behöver inte gilla det, men att kalla den äldre parten för äcklig och pedofil är nedsättande och felaktigt. 
    Precis så talar en pedofil. Jag är gärna nedsättande mot pedofiler. Det resonemang som förs av vissa här är pedofilvarning och äckelvarning. Du behöver inte gilla det men så är det.
  • Anonym (Avvekaten)
    Anonym (Moj) skrev 2025-04-24 17:32:01 följande:
    Precis så talar en pedofil. Jag är gärna nedsättande mot pedofiler. Det resonemang som förs av vissa här är pedofilvarning och äckelvarning. Du behöver inte gilla det men så är det.
    Hoppsan, nu blev även jag en pedofil. 
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Kör hårt!) skrev 2025-04-24 17:03:57 följande:

Precis. För om något obehagligt skrivs eller görs så måste vi ju automatiskt anta att det är en man. Och gärna döma alla män på dessa spekulativa antaganden.  

Dömer ingen. Hävdar bara att det KAN va en man, då det är många i sex-forumet som ger sig ut för kvinna. 
  • Anonym (Tess)
    Anonym (ÖS78) skrev 2025-04-22 11:57:24 följande:

Med unga menar jag 17-25 ca, vet inte om det är en tidig 50 årskris eller någon undantryckt barnönskan (har inga barn själv) som gör att jag söker yngre kvinnor.

Patetiskt. 17?? Skärp dig för fan.
  • Anonym (Larsa)
    Anonym (ÖS78) skrev 2025-04-22 11:43:54 följande:
    Fixerad vid unga tjejer

Är en man på 47år, sedan min skilsmässa för 8 år sedan har jag helt låst mig vid unga tjejer, dejtar bara unga tjejer, tänder bara på unga tjejer, har väldigt svårt att bli upphetsad av jämnåriga kvinnor, hur attraktiva de än är. tycker detta har blivit ett problem och har gått i terapi men tycker inte det fungerar. Tittar jag på porr så blir jag inte hård av jämngamla kvinnor alls,även att jag skulle vilja bli det.  Har någon tips på hur man ändrar tankesätt eller preferenser?

Varför satte du gränsen vid 17 år? 25 hade jag inte sagt något om. Inte så ovanligt att 25 åriga kvinnor har relationer med 20 år äldre män.
  • Dardiskåne
    Anonym (Lajla S) skrev 2025-04-22 15:31:39 följande:
    Nästan så jag kunde ha skrivit detta själv.  Är också 39, bara att jag har en fast älskare (25 årig Balkanboy) som jag träffer på min barnfria vecka. 

Jag håller helt med, dom unga vet precis vad en kvinna behöver och kräver. Killar/män från Balkan är extra maskulina och lagom dominanta också. Har blivit nätan beroende, vet inte om jag nånsinn klarar återgå till någon jämnårig.
    Balkanboy  Drömmer
  • Anonym (Vuxen)

Så du menar att du tycker att din 15 åriga dotter ska ligga med vuxna män??
    Ja du är ett peddo när du tycker det är normalt att män ska ligga med barn.
    Bara för att det finns en lag som säger att 15 åringar får ha sex, betyder det inte att det är normalt för vuxna män att ha sex med 15 åringar.
    Mvh fullvuxen man.

Anonym (Avvekaten) skrev 2025-04-24 17:41:35 följande:
    Hoppsan, nu blev även jag en pedofil. 
  • Anonym (Stannat.)

Tror det är rätt vanligt att man fastnat i den åldern ens fru var när man blev kär i henne. Ens fru blir ju inte gammal på det sättet andra kvinnor blir gamla och i huvudet är hon alltid hur gammal hon nu var när man blev kör. När sedan man blir lämnad så tittar man efter samma ålder hon var då.

• Anonym (6)
    Anonym (Stannat.) skrev 2025-04-28 01:32:07 följande:

Tror det är rätt vanligt att man fastnat i den åldern ens fru var när man blev kär i henne. Ens fru blir ju inte gammal på det sättet andra kvinnor blir gamla och i huvudet är hon alltid hur gammal hon nu var när man blev kör. När sedan man blir lämnad så tittar man efter samma ålder hon var då.

Hahhaha tala inte för andra med det där konstiga tankesättet! Nej det är nog inte alls vanligt att man inte fattar och märker tecken på att ens fru blir äldre. Och efter skilsmässa tro att man själv heller inte åldrats och springa efter småtjejer? Nej.
  • Anonym (Stannat.)
    Anonym (6) skrev 2025-04-28 07:28:11 följande:
    Hahhaha tala inte för andra med det där konstiga tankesättet! Nej det är nog inte alls vanligt att man inte fattar och märker tecken på att ens fru blir äldre. Och efter skilsmässa tro att man själv heller inte åldrats och springa efter småtjejer? Nej.
    Tror inte det är alls ovanligt. Man tänder ju på sin fru och tycker hon är vacker men jämnåriga till henne är gamla kärringar.

Man inser att man själv åldrats givetvis.
Svar på tråden Fixerad vid unga tjejer