• Bibob

    Barn födda i nov 06 !!!

    Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

  • Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • tjorvisen

    Jonna och jag hade världens skrattstund igår kväll Jag gjorde nån rolig min åt henne och hon garvade så hon nästan kunde ha trillat ur blöjan Skrattande Ju mer jag skrattade desto mer skrattade hon. Och denna gången skrattade hon verkligen med. Det var inte som förut, lite fniss bara utan det kom riktigt skratt.
    Jag trodde min mage skulle knyta sig och tårkanalerna torka ut så mycket som jag skrattade Skrattande Underbart goa sessan min Kyss


    ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • Tussetösen
    tjorvisen skrev 2007-02-26 07:14:04 följande:
    Jonna och jag hade världens skrattstund igår kväll Jag gjorde nån rolig min åt henne och hon garvade så hon nästan kunde ha trillat ur blöjan Ju mer jag skrattade desto mer skrattade hon. Och denna gången skrattade hon verkligen med. Det var inte som förut, lite fniss bara utan det kom riktigt skratt.Jag trodde min mage skulle knyta sig och tårkanalerna torka ut så mycket som jag skrattade Underbart goa sessan min ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
    så mysigt...
  • TheCoopers

    Tjorvisen :

    Åhh va mysigt :)min dotter skrattar inte så man hör d ännu ... kommer en massa ljud och hela ansiktet lyser men jag längtar efter det där skrattet ..verkligen ! Allt annat får GÄRNA ta sin tid ..jag har inte bråttom ...vill njuta av att hon är bebis så länge det går ...

    Men skrattet - det är underbart ! Skrattande


    Mark Levengood 4 President
  • Pillis 72

    Halloj!

    Hanna skrattar högt när man gör roliga miner och sticker ut tungan... Det där med att kittlas fattar hon inte riktigt än. Men det är vääldigt kul att sparka med fötterna. Sen har hon några favvis-gossedjur... Annars har hon varit kinkig och trött hela helgen. Det började efter hon fick sin första vaccinationsspruta i torsdags...

  • SannaStina
    Carro - då är vi ju nästan grannar. Jag bor på Östra Torn.

    Max skrattarmer och mer ett riktigt skratt när man busar lite med honom. Men han har också ett annat skratt när han drar in luft så det "tjuter". Är mycket jobbigt härma.

    Idag har han även börjat med ett annat ljud - han"morrar" liksom långt ner i strupen. Låter kul. Han spänner sig samtidigt som om han var en stor och farlig pojke ungefär...

    Idag har vi varit duktiga med att gå på mamma-babygympa. Max gillar ligga och kolla och vara med i övningarna när det är dax för det. Jag känner att mina stela axlar verkligen älskar få lite övningar så de slipper vara så stela hela tiden. Kondis och magmuskler skall vi inte bara snacka om!
    Mamma till Max 061104
  • Tussetösen
    SannaStina skrev 2007-02-26 14:44:47 följande:
    Carro - då är vi ju nästan grannar. Jag bor på Östra Torn.Max skrattarmer och mer ett riktigt skratt när man busar lite med honom. Men han har också ett annat skratt när han drar in luft så det "tjuter". Är mycket jobbigt härma.Idag har han även börjat med ett annat ljud - han"morrar" liksom långt ner i strupen. Låter kul. Han spänner sig samtidigt som om han var en stor och farlig pojke ungefär...Idag har vi varit duktiga med att gå på mamma-babygympa. Max gillar ligga och kolla och vara med i övningarna när det är dax för det. Jag känner att mina stela axlar verkligen älskar få lite övningar så de slipper vara så stela hela tiden. Kondis och magmuskler skall vi inte bara snacka om! Mamma till Max 061104
    var e det någonstans..??
  • Angelseye

    Va får era små gullefisar o äta?
    Min får ersättning o ibland mosad banan, i morrn tänkte ja ge gröt o se va hon tycker om de :)

  • tjorvisen

    Jag har passerat 30-årsstrecket med 3 år


    Preggi skrev 2007-02-25 22:11:36 följande:
    Grattis på födelsedagen tjorvisen! Får man fråga hur mkt du fyller? 
    ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • tjorvisen

    Det ÄR skrattet som kommit på riktigt nu. Idag hade vi åter en sån stund där jag trodde min mage skulle knyckla ihop sig av allt skrattande Skrattande Jonna garvade så hon kikna efter luft och jag hade svårt att hålla henne på plats när hela jag skakade av skratt. Ohh vilken rolig stund vi hade och det VAR verkligen riktigt skratt Sicken mysunge man har haha


    ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • sleepygrodis

    tjorvisen: Kul att Jonna har börjat skratta! Faktiskt så hade vi också en sån stund idag. Alva har skrattat till lite innan, men blivit förvånad av ljudet och slutat, men idag skrattade hon mycket och länge. Så mysigt!!! Hon låg i mitt knä och drog sig upp till sittande och det var tydligen väldans roligt

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!