• Bibob

    Barn födda i nov 06 !!!

    Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

  • Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • Tussetösen
    vildabebin skrev 2007-03-09 16:19:58 följande:
    Tussetösen: DEt låter som en bra början, så småningom kommer det gå mkt bättre. *håller tummarna*
    Tack.. men jag förstår inte riktigt vilket inlägg du svarar på..
    honeypie84 skrev 2007-03-09 16:21:58 följande:
    Tussetösen- Nämen grattis! Vilken duktig liten kille
    ja.. håller me.. men det e ju klart jag ska göra det.. han e ju min..
    Angelseye skrev 2007-03-09 16:22:11 följande:
    Tussetösen: Hihi, nä men de finns inte så mycke annt där heller, så hade inte hon bott där hade ja nog aldrig besökt den delen av landet :)
    molly7272 skrev 2007-03-09 16:31:25 följande:
    Tussetösen har sett dyna till sittvagn med Laban på,men inte hittat på vart de finns.Såg en ild någonstans på en sån dyna, men hittar inte på den igen.
    ska leta lite... om du hittar den så kan du väll hojta till... älskar laban...
  • Mill06

    Kanga1- Okej då är det bara att hålla ut antar jag... Pust, måste nog införskaffa hörselskydd, hon har rejäla röstresurser!! Flört

    am76- ja maja har börjat få grön-bruna ögon, det blir nog bruna tillslut!
    Hennes pappa har blå o jag bruna.

  • Drakmamman 76

    Min gnager dregglar o kliar oxå.. Har känt i munnen på honom o det är en liten knöl i underkäken.. Så tand kan vara på g här iaf.. men inte har han vänt sig än.. Hatar fortfarande att ligga på mage.. Gick bra 2 dagar för ett tag sen.. Men icke nu.. Börjar undra om han tänker hoppa över det.. Ha ha

  • TheSunset
    Criffegirl skrev 2007-03-09 20:18:00 följande:
    Ser alla på TV ikväll? Pontus född 20 november 2006
    Japp...
    ♥ Hampus 990910 & Julia 061101 ♥
  • Criffegirl

    Okej...själv sitter jag i tv-rummet med den bärbara och har dessutom en klängig, mammig, sovande Pontus i knät. Har lagt honom i sängen 4 ggr nu och han vaknar efter 2 minuter. Somnar och sover gott när jag tar upp honom så nu får han ligga här ...orkar inte springa.

  • TheSunset
    Criffegirl skrev 2007-03-09 20:49:05 följande:
    Okej...själv sitter jag i tv-rummet med den bärbara och har dessutom en klängig, mammig, sovande Pontus i knät. Har lagt honom i sängen 4 ggr nu och han vaknar efter 2 minuter. Somnar och sover gott när jag tar upp honom så nu får han ligga här ...orkar inte springa.
    Det låter precis som jag skrev det där... Sitter oxå med den bärbara i tvrummet med en trött julia i knät....
    ♥ Hampus 990910 & Julia 061101 ♥
  • Criffegirl

    Tror jag ska prova sängen en gång till....håll tummarna

  • TheSunset
    Criffegirl skrev 2007-03-09 21:24:40 följande:
    Tror jag ska prova sängen en gång till....håll tummarna
    Håller tummarna...
    ♥ Hampus 990910 & Julia 061101 ♥
  • mava

    Hej

    Har helt missat denna tråd
    Fick en STOR tjej 11/11-06 med akutkejsarsnitt pga säte hon vägde 4480g & var 53 lång.

    Vi har tätt mellan våra barn, har en pojk som föddes sep-05,vi har verkligen fått in rutinerna på lillan hon har samma kvällsrutiner nu som storebror och sover från 19-20 till ca 3 då vill hon ha mat,somnar om efter maten och blöjbyte och sover till 8, men vägen hit har varit låååång hugha första månaden skrek hon konstant mellan 22-3.


    Stolt mamma till Edvin & Elina
Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!