• Bibob

    Barn födda i nov 06 !!!

    Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

  • Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • Otålig väntan

    Criffegirl: Kul! har vi setts här på fl eller i verkligheten?

  • Criffegirl

    Otålig väntan:

    *skrattar*..Här på FL, vi "pratade" nyss kilon i en annan tråd

  • Otålig väntan

    Criffegirl:...så uppmärksam är jag...borde listat ut att det var här på fl med tanke på "xxx" :D

  • Criffegirl
    Otålig väntan skrev 2007-03-11 22:16:03 följande:
    Criffegirl:...så uppmärksam är jag...borde listat ut att det var här på fl med tanke på "xxx" :D
    Aja...men som man flackar runt här bland trådarna så är det inte så lätt att hålla isär alla
  • SannaStina

    Ni som väljer smakisar från barnmatsburkar ni köpt - slänger ni mycket av dess innehåll eller en burk tar slut på något/några dygn?


    Mamma till Max 061104
  • Criffegirl
    SannaStina skrev 2007-03-11 22:44:02 följande:
    Ni som väljer smakisar från barnmatsburkar ni köpt - slänger ni mycket av dess innehåll eller en burk tar slut på något/några dygn? Mamma till Max 061104
    Jag har gett en hel del till hunden *skrattar*....allt gillas ju inte och då blir det ju nästan en hel burk.
  • Kanga1
    SannaStina skrev 2007-03-11 22:44:02 följande:
    Ni som väljer smakisar från barnmatsburkar ni köpt - slänger ni mycket av dess innehåll eller en burk tar slut på något/några dygn? Mamma till Max 061104
    man kan ju ha en öppnad burk max 2dgr i kylen och smakportionen är ju 1tsk första dan 2tsk 2:dagen o 3tsk 3:e dagen.. sen måste man ju kasta den,så mer än halva burken har jag iallafall kastat
  • Tussetösen
    SannaStina skrev 2007-03-11 16:46:57 följande:
    Tussetösen - du frågade om det fanns någon som inte varit sjuk ännu och det är knappt jag vågar mig på att skriva det men - peppar, peppar - Max har inte varit sjuk hittills. Sambon har dock precis klarat av en förkylning och jag har precis påbörjat en. Får se om sonen fortsätter klara sig vilket är önskvärt då det verkar vara jobbigt amma med snuvig och täppt näsa.
    ja det vill inte vi heller ha... Theo verkar (änsålänge) ha klarat sig undan allt.. fast alla i hans närvaro e eller har varit jättesjuka... jag sitter här nu med en hals som jag vill säljs på blocket eller nått... blir så arg när jag har det... men vi får se hur det går... så hoppas jag  verkligen inte att Max blir smittad... det e nog inte skojj alls med en förkyld bebis...

    om han nu får ont i halsen, ska man ge supp då...???
  • Drakmamman 76

    Tussetösen Du kan nog ge honom supp då ja.. Spec om han får feber.. Inte roligt med febriga små kottar.. Min har nog? blivit frisk nu efter nästan 3!v förkylning.. Nu har han inte varit så besvärad varje dag.. Men fått både supp o näsdroppar vid behov

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!