• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Siabellon

kollade pers infot hos traderasäljaren o det står att denne brukar va bortrest under helger. MEN, det står också att det bara är originalOM som säljs. Blir osäker nu men jag tycker inte det stämmer med framförallt doften o utseendet på tagsen. Borde jag inte lita på magkänslan o min kunnighet ang OMplagg. Har ju säkert ett 50tal såna plagg vi det här laget...........(minst, när jag gör ett ssnabbt överslag i huvudet - huvva!) Har man inte skaffat sig näsa för hur ett äkta plagg ska se ut o kännas o dofta då?

• Kajsan

Nä, de har inte en egen butik utan säljer på Brands.
    Jag vet att de hade mycket fint där för nån månad sen, men nu var det faktskt inget fint alls.
    Kan tro att man tjänar på att kolla då och då om de får in nytt.
    Såklart att det är gamla saker, men dessutom utplockat.
    Mycket flerfärgat , jättemönstrat.
    Jag hittade inte ens nånting som jag skulle kunna tänka mig om jag fick det för en hundring
    Nu var det 40 %.

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Siabellon

har fått svar. hon hävdar att det är äkta vara och att kläderna kommer fr en butik. ang doften sa hon att den kan ha tagit lukt av andra plagg i butiken. vet ff inte vad jag ska tro, Tagsen stämmer ju inte varken i färg eller utförande även om det är snarkilt. Vad tror ni?

• Kajsan
    Siabellon skrev 2009-05-23 21:20:31 följande:
    har fått svar. hon hävdar att det är äkta vara och att kläderna kommer fr en butik. ang doften sa hon att den kan ha tagit lukt av andra plagg i butiken. vet ff inte vad jag ska tro, Tagsen stämmer ju inte varken i färg eller utförande även om det är snarkilt. Vad tror ni?
    Bor du nära en butik som har mycket OM så kanske du kan gå dit och jämföra/ be personalen om hjälp?
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Bina

Siabellon.. jag köpte min Berry Dress från en onlinebutik och den luktade inte något alls.

• Siabellon
    Kajsan skrev 2009-05-23 21:58:50 följande:
    Bor du nära en butik som har mycket OM så kanske du kan gå dit och jämföra/ be personalen om hjälp?
    Ja, det är ju en sak att göra förstås. har tagsen från en hel del 09plagg kvar och denna tag skiljer sig fr de andra, det gör den. (har jfrt med åtminstone 6 taggar nu). Nåt med texten + färgen på hela taggen. Sen det där försättsbladet eller vad man ska säga i början av den lilla medföljande boken. Nån annan som fått helt vita blad efter första bladet samt före sista i boken?

Ska kanske maila OM o kolla med dem trots allt. Eller gå ner till butiken i stan o kolla om de kan se.

Bina: jag har också fått plagg fr onlinebutiker som knappt luktat nånting men den här luktade mycket! O inte var det OM karakteristiska doft. snarare nån syntetisk rosdoft eller nåt. Säljaren hävdar att mitt plagg kan ha tagit doft av andra plagg i butken där de hängde.......
    SVÅRT!!!!
  • Bina

Smart idé att kontakta OM-butik eller OM direkt. Man kan tycka att de borde vara intresserade av kopiorna om det nu är det du råkat ut för.

-09 tags säger du.. jag skall ta fram min påse i morgon och kika på hur de ser ut.

Märkligt med doften - hur många andra klädesmärken har doft från start? (som kan ha smittat av på dina plagg)

• Pokergirl

Mina klädesplagg jag köpt nya har inte heller luktat något, märkligt med rosdoft. Det finns ju några säljare som säljer ut sina webbutiker via tradera, kan ju vara en sån.
    Jag blir lite osäker, men var det inte tunna blanka blad i tagsen på min pointelle? Ska kika i butik imorgon om jag hinner och se hur tagsen där ser ut.

• Bina

Siabellon.. jag fortsätter tjata om mina haight pants.. upplever du det som om de töjer sig när du haft dem en stund? (jag försöker göra en bedömning om jag kan gå ner en storlek )

• Noiis

Hallo alla ni med bra koll
    Tänkte dra mig in till stockholm och köpa mig en make out dress gärna i gul. nån med tips på butik som kan ha dom? har snubblat över odd molly massor med gånger men nu när jag väl ska handla så står de helt still!

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna