• Senap

    Bugaboo-tråd nr 21

    Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

    Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

    Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

    Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

    Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

    ~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

    Välkomna! {#lang_emotions_smile}


    Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • julmusten

    Om det bara ar en sittdyna ar det val relativt latt att tvatta den med forresten?

  • Senap
    julmusten skrev 2010-07-15 14:09:42 följande:

    Vitt blir jattemustigt Shoe!!


    Jag har ju Paul Frank tyg, och den ar vit i botten, och aven pa insidan, och den ser inte jattefrash ut nu efter ett ar.

    Fast om du har sota, rena barn som inte smutsar ner sa ar ju vitt sakert jattebra. Jag har inte sana barn sjalv.


    Jag tror nog mina barn är exceptionellt rena. Drömmer
    My sugar is raw
  • modestyclara
    Senap skrev 2010-07-15 20:54:12 följande:
    Jag tror nog mina barn är exceptionellt rena. Drömmer
    Tillåt mig att småle...Jag tror M kommer att kladda i klass med mina lortgrisar
  • LR75
    Senap skrev 2010-07-15 09:03:10 följande:
    Ska man köra på beige sittdyna eller ska man vara modig och ta en vit. Debt är ju snyggast till min rosa och röda topp på Been. Men är det riktigt praktiskt? *funderar*
    och jag som tycker att mikn beiga blir solkig...och noppig.
    jag vill att dom ska ta fram en brun!!!
  • Bebis050810

    Finns vinterhjul till Bugaboo Frog? sånna som man nu kan sätta på Cameleon där fram där de små sitter.


    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.?°´¯)
  • Snoppan
    Vilken årsmodell slutade krånglet med chassit? Tänkte ifall man skulle köpa en begagnad.. Så man vet vilken årsmodell man ska och inte ska köpa :)
  • bohusbebis

    Fick min Bee-transportväska idag, rekordsnabbt! Den passar även Bee+ för den som undrar. Men den är rätt tight och det går inte i mycket mer i den, lite mjuka grejer i hålrummen kanske... Har inte försökt klämma i BuggyBoarden ännu... Kanske med lite list och mycket våld... Skulle nog hellre välja universal-Bugaboomodellen (för att få lite mer "svängrum") om jag nu inte var så snål.... Men den här kommer bli kanon åxå!
    Tack den som tipsade om Barnbutikens utförsäljn i Heron City, jag kontaktade deras webbutik som hämtade en väska hos Heron i tisdags och skickade m schenker till mig igår, och jag kunde hämta ut idag!! De var otroligt tillmötesgående och trevliga!

  • Senap
    modestyclara skrev 2010-07-15 21:01:07 följande:
    Tillåt mig att småle...Jag tror M kommer att kladda i klass med mina lortgrisar
    Hrmpf. *ignorerar* Skrikandes
    My sugar is raw
  • Senap
    Bebis050810 skrev 2010-07-15 22:28:46 följande:
    Finns vinterhjul till Bugaboo Frog? sånna som man nu kan sätta på Cameleon där fram där de små sitter.
    Ja, det är samma.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21