• Fantastic 4

    Bebisar födda oktober 2007, del 11

    Här pratar vi vidare om våra små troll som föddes i oktober 2007{#lang_emotions_heart}, om deras syskon, om ev nya syskon och allt mellan himmel och jord!!! Välkomna nya som gamla !!!


    Mamma till 4 underverk!!!
  • Svar på tråden Bebisar födda oktober 2007, del 11
  • Shannara
    Anksan skrev 2010-05-05 16:01:47 följande:
    Hej hopp! En snabbis då dett är någon som piper lite snuttigt där uppe. yes var vattnet som gick. Värkarna kom mer och mer. 5 h efter vattnet gick så ploppade Leo ut :) Han blev lite medtagen pga att det gick så snabbt och han hade massa vatten i ungorna. Men han repade sig snabbt också. Oförskämt bra och lätt förlossning. Öppningsskedet för lite väl enkelt utdrivningen väääldigt smärtsam och intesiv men kort. Bad och lustgas är grymt helt enkelt! =) En pojk ja född 1.24 den 4/5 2010. Vägde 3110g och var bara pluttiga 46 cm kort.  
    GRATTIS!!!
  • Nufsan

    Line, tror alla blev tagna av bebis i tråden

    Här är det fullt upp och Jonna har börjat lugna ner sig och leker bättre med Karl som avgudar sin syster. Var till busborgen i 2 ½ timme och ingen av dom satt still och även fast vi åkte därifrån kl 18.00 och hade 40 min resa hem så somnade dom inte.. Vet inte vad mina barn är gjorda av =O Sömn behöver dom tydligen inte iaf, haha.


    ♥ღ♥ 4-barns mamma till tre prinsessor och en prins ♥ღ♥
  • MrsFreckles

    Blir nog annu tystare fran min sida da jag borjar jobba heltid imorgon, pa nytt jobb...kanns lite konstigt att inte vara med M lika mycket  Men deltidsjobben haglar inte har direkt och ekonomiskt ar det mycket battre med heltid. Men vi har anda lost det bra, dagis 3 dagar i veckan och farmor 2 dagar i veckan

    Kommer saklart kika in har lite da och da!

  • trazzlan

    olimpia: Lycka till med nya jobbet!

    Är era barn rädda för saker och ting? Signe har börjat att bli rädd för allt från humlor till biltvättar. Nåja vissa saker är ju befogat men ibland blir det ju jobbigt för henne. På BVC sa hon att det kunde vara åldern, att de inser att det finns farliga grejer osv. Idag skulle vi vinka av storasyster på tåget...då blev Signe rädd för tåget


    Tänk att få fyra så unika gåvor!
  • Nufsan

    Trazzlan, ja Jonna har också börjat... Hon skrek som en besatt när det kom in två myggor härom kvällen... så det är nog så

    Sen är hon ju småfjantig rent allmänt för nya saker och sånt och det gäller ju även mat.

    Jonna har börjat prata om så mycket saker så man blir så full i skratt. Hon berättade t ex att ett troll jagades av hennes troll och dom sprang in i boden.... och sen skrattade hon högt, haha!


    ♥ღ♥ 4-barns mamma till tre prinsessor och en prins ♥ღ♥
Svar på tråden Bebisar födda oktober 2007, del 11